بهترین بازی‌های چند نفره آفلاین برای کامپیوتر

بهترین بازی‌های چند نفره آفلاین برای کامپیوتر
راهنمای مطالعه

    بهترین بازی چند نفره آفلاین می‌تواند شما را در کنار دوستان و خانواده ساعت‌‌ها سرگرم کند. در ادامه ۲۰ مورد از بهترین بازی‌های چند نفره را معرفی می‌کنیم که می‌توانید بدون نیاز به اینترنت و به صورت چند نفره در کامپیوتر انجام دهید.

    شاید برای شما هم پیش آمده که وقتی در جمع دوستان‌تان هستید، دوست دارید با آنها یک بازی ویدیویی انجام دهید. عموما وقتی صحبت از بازی دسته‌‌جمعی می‌شود همه یاد بازی‌هایی مانند فیفا، مورتال کامبت، Tekken یا امثال‌ آنها می‌افتند،.

    اما در این بین بازی‌های زیادی وجود دارند که در سبک و سیاق‌های گوناگون، تجربه‌ متفاوتی را به مخاطبان‌شان ارائه می‌دهند و البته، لحظات مفرح‌ و جالبی را، آن هم در قالب بازی گروهی، همکاری یا در مقابل یکدیگر عرضه می‌کنند.

    در این لیست ۲۰ مورد از بهترین بازی چند نفره آفلاین را در پلتفرم پی‌سی به شما معرفی کرده‌ایم. برای دانلود بازی‌ها می‌توانید به فهرست بهترین سایت دانلود بازی کامپیوتر یا سایت دانلود بازی موبایل مراجعه کنید.

    بازی چند نفره

    Lovers in a Dangerous Spacetime

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۴ نفر

    این یکی از بازی‌هایی است که هر چقدر تعدادتان برای انجام‌اش بیشتر باشد، لذت آن دوچندان می‌شود. تصور کنید که یک سفینه در اختیار دارید و کنترل هر کدام از اجزای این سفینه بر عهده یک نفر است. سفینه‌ای که باید در مسیر حرکت خود در مقابل تهدیدهای مختلف بایستد و دشمنان را شکست دهد!

    بازی را می‌توان به تنهایی یا با دو تا چهار بازیکن انجام داد. بازیکنان یک سفینه را هدایت می‌کنند که شامل بخش‌های (ایستگاه) مختلف است. سلاح‌، موتور محرک، توپ یاماتو (!) و نقشه بخش‌های اصلی هستند. هر بازیکن کنترل تنها یک آواتار را در اختیار دارد (و در حالت تک‌نفره یک هوش مصنوعی فرمان‌پذیر همراه بازیکن است) و باید با همکاری منسجم، تعادل سفینه را حفظ کنند و دشمنان را شکست دهند.

    در طول بازی جعبه‌هایی را می‌توان پیدا کرد که ممکن است حاوی جم (جواهر) باشند و از آن‌ها برای ارتقا سفینه و دست‌یابی به قدرت‌ها و پیشرفت‌های جدید استفاده کرد.

    این بازی از چهار کمپین داستانی تشکیل شده که هر کدام شامل چهار سطح و یک باس‌ فایت (همان غول آخر) است. مهم‌ترین المان بازی، گیم‌پلی و چالش تعادل سفینه و مسیریابی درست است.

    هدف اصلی در هر مرحله هم پیدا کردن موجودات اسیر شده است و با پیدا کردن آن‌ها، یک پورتال شبیه به قلب باز شده و بازیکنان به مرحله بعدی هدایت می‌شوند.

    اگر به دنبال بازی چند نفره آفلاین روی پی‌سی هستید که هر لحظه با هیجان و فریاد و خنده همراه باشد، Lovers in a Dangerous Spacetime یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شما خواهد بود.

    بازی چند نفره

    Overcooked و Overcooked 2

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۴ نفر

    بازیکنان در این بازی نقش سرآشپزها را در آشپزخانه برعهده دارند و غذا را از طریق آماده‌سازی تک به تک مواد، پختن، سرو کردن و حتی تمیز کردن ظروف تدارک می‌بینند!

    چیزی که این بازی را به یک سرگرمی بالفطره تبدیل می‌کند، محدودیت‌ زمانی برای تکمیل هر چه بیشتر سفارشات است. درست است که بازی به صورت تک‌ نفره هم قابل اجراست، اما لذت اصلی این بازی به همکاری بازیکنان برای رساندن بیشترین تعداد سفارش به مشتریان است.

    البته که شما با یک آشپزخانه معمولی طرف نیستید! محیط فانتزی و سرگرم‌کننده و عجیب بازی این امکان را دارد که در هر مرحله، چیدمان آشپزخانه و حتی محیط کلی را تغییر دهد و چالش بازیکنان برای آماده‌سازی سفارشات را بیشتر کند.

    به جز حالت همکاری، یک حالت رقابتی هم در بازی وجود دارد که بازیکنان باید برای به دست آوردن بیشترین امتیاز و غلبه بر همدیگر، بیشترین تعداد سفارش را آماده کنند که خب، در نوع خود جالب و بسیار هیجان‌انگیز است.

    سری Overcooked جزو فهرست بهترین بازی‌ چند نفره آفلاین و پارتی گیم‌های چند سال اخیر است که انجام آن را به خصوص در جمع دوستان یا خانواده توصیه می‌کنیم.

    بازی چند نفره

    تقریبا همه بازی‌های LEGO!

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۲ نفر

    با اینکه در این لیست قرار است ۲۰ عدد بازی معرفی کنیم، اما همین مورد سوم شامل بیش از ۱۰ بازی بزرگ و متنوع است که تجربه انجام چند نفره آن بسیار درگیرکننده و جالب به نظر می‌رسد.

    لیست بلند بالای بازی‌های لایسنس شده لگو، خود دنیایی پر از ماجراجویی‌های مختلف است. از ابرقهرمانان دی‌سی و مارول تا هری‌ پاتر، جنگ ستارگان و حتی ارباب حلقه‌ها! تمام این ماجراجویی‌ها در قالب شخصیت‌های لگویی، به صورت چند نفره آفلاین قابل بازی است.

    طراحی رنگارنگ و گیم‌پلی متنوع و جذاب بازی‌های لگویی در کنار طنز و حماقتی که چاشنی اصلی بازی‌های لگویی است را می‌توان جزو بهترین لحظات و تجربه‌ها در بین بازی‌های همکاری چند نفره به حساب آورد.

    فهرست پربازدیدترین بازی‌‌های کامپیوتر را ببینید

    یکی از مزیت‌های خوب بازی‌های لگو این است که هیچ محدودیت سنی ندارد. شما می‌توانید این بازی‌ها را با پدر و مادر یا با خواهر و برادر کوچک‌تان بازی کنید، یا در یک جمع دوستانه خودمانی وارد بازی شوید و آنقدر غرق دنیای پر زد و خورد، اکشن و معمایی این بازی‌ها شوید که گذر زمان را هم حس نکنید!

    بازی چند نفره

    TowerFall Ascension

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۴ نفر

    شاید وقت آن رسیده باشد که روی خوشی به بازی‌های پیکسل‌آرت نشان بدهید. یکی از این دست بازی‌ها TowerFall نام دارد و بازیکنان را در نقش مبارزانی قرار می‌دهد که در یک محیط مشخص و در مقابل هم (تک به تک یا دو به دو) مبارزه می‌کنند.

    بازی برعکس ظاهر خیلی ساده و شاید قدیمی، از گیم‌پلی سریع، اکشن و دیوانه‌واری برخوردار است که لذت انجام آن در حالت چند نفره و به خصوص چهار نفره به اوج خود می‌رسد. تنها چیزی که در این بازی مهم است، تمرکز و سرعت عمل در حملات و جای‌گیری درست در محیط است.

    هسته اصلی گیم‌پلی بازی کاملا قابل یادگیری و ساده است و شما با چیزهای پیچیده‌ای سر و کار ندارید. در طول بازی آیتم‌های گوناگونی وجود دارد که باید در حین مبارزه با دیگر بازیکنان، آنها را هم به دست بیاورید.

    تنوع مراحل و گستردگی بازی احتمالا شما را شگفت‌زده می‌کند. بیش از ۱۰۰ نقشه در TowerFall Ascension وجود دارد که بازیکنان می‌توانند در آن‌ها با یکدیگر مبارزه کنند. ۸ کاراکتر هم در بازی وجود دارد که می‌توانند به بیش از ۷۰ روش مختلف مبارزه کنند.

    این مورد از بهترین بازی چند نفره آفلاین دارای حالت‌های متنوعی از جمله بتل رویال است که به شکل دیوانه‌واری رقابتی و نفس‌گیر ساخته شده و وقتی چنین حالتی را در جمع دوستان تجربه می‌کنید، شاید تعجب کنید که چطور یک بازی مستقل با استایل پیکسل آرتی توانسته جمع‌تان را اینقدر هیجان‌زده و پرانرژی کند.

    بازی چند نفره

    Unravel Two

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۲ نفر

    بازی Unravel Two در عین حال که محیط‌های زیبا، پازل‌هایی درگیرکننده و گیم‌پلی خلاقانه دارد، داستانی پرمغز و اندوهناکی هم روایت می‌کند که ارزش بازی را دوچندان کرده است.

    نسخه دوم این بازی به نسبت بازی قبلی از پازل‌های کمتری برخوردار است و تمرکز بیشتری روی المان‌های ماجراجویی گذاشته شده. حتی سازندگان بازی یک حالت جداگانه از خط داستانی تدارک دیده‌اند که روی چالش‌هایی سخت و درگیرکننده متمرکز شده است.

    همکاری در این بازی رمز موفقیت بازیکنان است. از آنجایی که کاراکترهای بازی از کلاف نخ ساخته شده‌اند، ساخت مسیرهایی با نخ و حل معماها در نوع خود جالب است. گاه نیاز است تا یک بازیکن راه را برای بازیکن دیگر هموار کند و در آخر بازیکنی که از این راه عبور کرده، به همراه خود کمک کند.

    بازی چند نفره

    Speedrunners

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۴ نفر

    برخلاف بازی‌های قبلی، اینجا خبری از همکاری و همراهی نیست، بلکه باید با هم رقابت کنید! Speedrunners یک بازی تک یا چند نفره است که شما می‌توانید تا با دوستان‌تان به آن مشغول شوید.

    همانطور که از اسم بازی پیداست، بازیکنان درگیر سرعت و سبقت از هم‌دیگر نه به شکل منصفانه، که با ضربه زدن و مبارزه در مسیر با یکدیگر هستند.

    [related]37098[/related]

    سرعت و عکس‌العمل به موقع در این مورد بهترین بازی چند نفره آفلاین حرف اول را می‌زند. در بازی اسلحه‌هایی مانند بمب انفجاری و تفنگ یخی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای متوقف کردن افراد دیگر استفاده کرد. هر کسی که به خط پایان برسد برنده اصلی بازی خواهد بود.

    بازی Speedrunners در چند سال اخیر آنقدر محبوب شده بود که حتی مسابقاتی در سراسر جهان برای آن ترتیب داده شد و حسابی مورد استقبال قرار گرفت.

    بازی چند نفره

    Rayman Legends

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۴ نفر

    گل سرسبد لیست بهترین بازی آفلاین چند نفره Rayman Legends است که به عنوان یکی از اثرگذارترین و بهترین بازی‌های پلتفرمر شناخته می‌شود.

    جذابیت بصری بازی که با استفاده از موتور بازی‌سازی Ubi Art به دست آمده، در کنار مزمون بامزه و خنده‌دار داستانی و شخصیت‌هایی احمق، به طور حتم لحظات شاد و مفرحی را برای بازیکنان به همراه دارد.

    آیتم‌های مخفی و قفل‌هایی که برای باز کردن آن‌ها باید تلاش مضاعف داشته باشید، مراحل بازی را به شدت تکرارپذیر کرده و می‌توانید بارها و بارها آن‌ها را بازی کنید و مانند روز اول لذت ببرید.

    برخی مراحل بازی هم برای به چالش کشیدن سرعت و عکس‌العمل بازیکنان تعبیه شده که هم مفرح و تا حدی اعصاب خرد‌کن هستند که خب، برای رقابت با دوستان یک چالش اساسی و باحال محسوب می‌شود.

    جدا از مراحل اصلی بازی، یک حالت فوتبالی «شوت یک ضرب» هم وجود دارد که حتما به آن سر بزنید. احتمالا این بخش پای ثابت همیشگی بازی شما با دوستان‌تان خواهد شد!

    بازی چند نفره

    Castle Crashers

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۴ نفر

    Castle Crasher یک بازی اکشن و ماجراجویی است که اولین بار سال ۲۰۱۲ منتشر شد و بعد‌ها نسخه ریمستر آن با بهبود‌های گرافیکی و مراحل و چالش‌های اضافه عرضه شد.

    بازیکنان در نقش شوالیه‌هایی به دفاع از پادشاهی و نجات جان شاهزاده‌هایی می‌روند که توسط موجودات عجیب و مرموزی دزدیده‌ شده‌اند.

    با پیشروی در بازی می‌توانید شخصیت‌های بیشتری را باز کنید، قابلیت‌های خود را با امتیازاتی که جمع کرده‌اید ارتقا دهید و اسلحه‌های مختلفی را برای مقابله با دشمن انتخاب کنید. مهارت‌هایی که بازیکنان در بازی کسب می‌کنند آنقدر تنوع دارند که هر بازیکن، شخصیت منحصر به فرد خود را داشته باشد.

    این بازی به راحتی در هر سیستمی قابل اجرا است و فقط کافی است دو تا چهار کنترلر داشته باشید، به سیستم وصل کنید و با دوستان خود ساعت‌ها مشغول Castle Crashers شوید.

    بازی چند نفره

    Team Sonic Racing

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۴ نفر

    سونیک را حتی پدرانمان هم می‌شناسند و همین محبوبیت باعث می‌شود تا بازی‌های جدید این شخصیت و دنیای رنگارنگ و سریع آن را تجربه کنیم. با این حال، این مورد از بهترین بازی چند نفره نه از جنس دوندگی‌های پر سرعت سونیک و دوستانش، بلکه عنوانی ریسینگ است که می‌توان حتی با دوستان خود به صورت ۲ تا ۴ نفره انجام داد و از آن لذت برد!

    بازی Team Sonic Racing با الهام و البته به قصد رقابت با ماریو کارت ساخته شده و در آن می‌توانیم از بین ۱۵ شخصیت دنیای سونیک، انتخاب‌های مختلفی داشته باشیم.

    فهرست جدیدترین بازی‌‌های کامپیوتر را ببینید

    یکی از مزیت‌های بازی Team Sonic Racing این است که می‌توانید در بازی به صورت تیمی مسابقه دهید و با همکاری یکدیگر، سایر تیم‌ها را در مسیر مسابقه کنار بزنید.

    هر شخصیت دارای اتوموبیل‌ مختص به خود است و قابلیت شخصی‌سازی اتوموبیل‌ها هم به شکل خوبی پیاده‌سازی شده تا تنوع بازی دوچندان شود.

    بازی چند نفره

    ULTIMATE MARVEL VS. CAPCOM 3

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۲ نفر

    اگر از کسانی باشید که علاقه زیادی به بازی‌های مبارزه‌ای مانند مورتال کامبت، تیکن یا استریت فایتر دارید، این بازی هم می‌تواند پای ثابت محفل گیمینگ‌تان باشد.

    Ultimate Marvel Vs. Capcom از لحاظ گیم‌پلی و استایل گرافیکی تا حد زیادی شبیه به بازی استریت فایتر است، با این تفاوت که ما با شخصیت‌هایی از دنیای ابرقهرمانی مارول و بازی‌های مطرح کپ‌کام رو‌به‌رو هستیم!

    تصور کنید کریس ردفیلد از بازی رزیدنت اویل کپ‌کام در مقابل مرد آهنی قرار بگیرد یا مگامن در مقابل ولورین یا حتی دانته و ددپول! تنوع شخصیت‌های بازی که هر کدام طرفداران بی‌شماری دارند، سبب شده تا Ultimate Marvel VS. Capcom 3 یک بازی بسیار ارزشمند، متنوع و هیجان‌انگیز باشد.

    بازی چند نفره

    Broforce

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۲ نفر

    دنبال یک بزن و بکش همه جانبه هستید؟ نابودی همه چیز تا ذره آخر؟ با شخصیت‌هایی از فیلم‌های هالیوودی؟ Broforce همان چیزی است که در فهرست بهترین بازی چند نفره آفلاین می‌توانید امتحان کنید!

    اگر از طرفداران فیلم‌های جان سخت، ماتریکس، ترمیناتور، رمبو، مورتال کامبت، کونان، شجاع دل و از این دست فیلم‌های دهه ۸۰ تا ۹۰ میلادی باشید، این بازی هر لحظه شما را غافل‌گیر می‌کند!

    سبک و سیاق گرافیکی بازی پیکسل‌آرت است، اما به جرات حتی از بازی‌های Call of Duty و Battlefield هم تخریب‌پذیری بیشتری دارد.

    [related]37099[/related]

    خلاقیت بازی در این است که شما نمی‌توانید کاراکتری را انتخاب کنید و با یک ضربه هم در بازی کشته می‌شوید، اما با آزاد کردن اسیرهایی که در مسیر بازی هستند، بازی به صورت تصادفی یک کاراکتر به شما می‌دهد. این قضیه باعث می‌شود تا تنوع بازی تا آخرین مرحله حفظ شود.

    هر شخصیت اسلحه و قدرت ویژه مخصوص به خود را دارد. برای مثال ترمیناتور که به اسم برومناتور در بازی حضور دارد، یک اسلحه مینی‌گان سنگین در اختیار دارد و قدرت ویژه او، تبدیل شدن به ترمیناتور روباتیک اسکلتی مرگبار است. در نقطه مقابل، شخصیت‌هایی مثل شجاع دل را داریم که اسلحه‌اش شمشیر است.

    بازی شباهت زیادی به کنترا یا متال اسلاگ دارد، اما توانسته به خوبی خود را از زیر سایه آنها در بیاورد و به یکی از خاص‌ترین بازی‌های تک یا چند نفره یک دهه اخیر تبدیل شود.

    بازی چند نفره

    It Takes Two

    تعداد بازیکن: ۲ نفر

    بازی It Takes Two را می‌توانیم یکی از شاهکارهای چند سال اخیر نام ببریم. بازی که حالت تک‌نفره ندارد و باید آن را به صورت دو نفره انجام داد.

    داستان عمیق و درست آن که پر از پیام‌های اخلاقی در رابطه با خانواده و به خصوص پدر، مادر و فرزندان به مخاطب ارائه می‌دهد، It Takes Two را به بهترین بازی چند نفره آفلاین تبدیل کرده است.

    شخصیت‌های بازی پدر و مادر کودکی هستند که به خاطر مشکلاتی که با یکدیگر دارید، تاثیرات نامطلوبی روی فرزندتان گذاشته‌اید.

    بنا به اتفاقاتی، پدر و مادر تبدیل به عروسک‌هایی می‌شوند و در دنیای فانتزی قرار می‌گیرند تا با ماجراجویی در آن، همکاری با یکدیگر و حل چالش‌ها، ارتباط با یکدیگر را بهبود ببخشند که در این مسیر هم بازیکنان مسائل جالبی را تجربه می‌کنند.

    ظاهر بازی یک‌ طرف است، اما گیم‌پلی آن در برخی مواقع سخت، پر چالش و عمیق به نظر می‌رسد. دنیایی که بازی‌سازان خلق کرده‌اند مملو از زیبایی است و هر مرحله آن می‌تواند شما را در خود غرق کند.

    بازی چند نفره

    Cuphead

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۲ نفر

    بسیاری این بازی را Dark Souls بازی‌های پلتفرمر دو بعدی می‌نامند. Cuphead بر خلاف ظاهر بسیار گول‌زننده‌ای که دارد، به جرات یکی از سخت‌ترین بازی‌های تاریخ است که می‌تواند اشک شما را در بیاورد.

    اولین چیزی که توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، استایل گرافیکی بازی است که ما را یاد انیمیشن‌های قدیمی دیزنی در سال‌های دور میلادی می‌اندازد. اما نکته اینجاست که ما صرفا با یک بازی بامزه و گل و بلبل طرف نیستیم.

    Cuphead به عنوان بهترین بازی آفلاین چند نفره نه تنها سخت است، بلکه طراحی دشمنان و به خصوص باس‌فایت‌های آن طوری است که می‌تواند با قدرتی که دارند، ترسناک هم به نظر برسند و ما را یاد کابوس‌های شبانه دوران کودکی بیاندازد.

    بازی چند نفره

    Trine 2

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۳ نفر

    اگر به حال و هوای فانتزی قرون وسطایی علاقه دارید و به دنبال یک بازی چند نفره دو بعدی پلتفرمر پازل هم هستید، Trine 2 بهترین گزینه‌ای است که به شما پیشنهاد می‌کنیم.

    حالت همکاری تا سه بازیکن به صورت آفلاین، یکی از ویژگی‌های بارز و خوب این بازی است. ما سه نوع شخصیت در بازی داریم: جادوگر، دزد و مبارز! هر کدام از این شخصیت‌ها قابلیت‌ها و شیوه‌ مبارزه خاص خود را دارند.

    با این حال وزنه اصلی این بازی روی معماها و چالش‌هایی است که پیش روی بازیکنان قرار می‌گیرد و گاهی حل کردن آن‌ها بسیار سخت می‌شود. استفاده از قدرت‌های ویژه، ارتقا شخصیت‌ها و خلاقیت در گیم‌پلی، جذابیت Trine 2 را بسیار زیاد کرده است.

    یک توصیه دوستانه: اگر در هنگام جستجوی بازی، به قسمت سوم Trine بر خوردید، به هیچ‌وجه سمت‌اش نروید چرا که شما را ناامید می‌کند. بهترین نسخه‌ بازی همین قسمت دوم است.

    بازی چند نفره

    Human: Fall Flat

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۲ نفر

    بازی را تصور کنید که یک شخصیت کاملا شل و ضعیف و بدون قدرت داشته باشد. حتی برای به جلو بردن کاراکتر هم به زحمت می‌افتید. خب، بازی Human: Fall Flat قرار است به طرز مسخره اما خلاقانه‌ای، یک چنین کاراکتری را در دنیایی که فیزیک در آن حرف اول را می‌زند قرار دهد و ماجراجویی عجیبی را با آن به نمایش بگذارد.

    بازی به شدت به عوامل محیطی و ابزارهایی که در طول آن می‌بینید وابسته است. آویزان شدن از طناب، پرتاب کاراکتر با منجنیق، نابود کردن خانه‌تان،‌ شکستن پنجره‌ها، خرد کردن دیوار، همه و همه کارهایی است که می‌توانید با یکی از ضعیف‌ترین و شل‌ترین کاراکترهای دنیای ویدیو گیم انجام بدهید و خب، از آن لذت هم ببرید!

    گیم‌پلی بازی Human: Fall Flat که به دو شکل تک یا دو نفره قابل انجام است، متشکل از پازل‌های فکری و مسیرهایی است که حسابی می‌تواند بازیکن را به چالش بکشد. اتفاقاتی که در بازی برای کاراکترها می‌افتد و اشتباهاتی که انجام می‌شود، وقتی که بازی دو نفره باشد آنقدر خنده‌دار هستند که می‌تواند تا ساعت‌ها مشغول‌تان کند.

    بازی چند نفره

    Rocket League

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۲ نفر

    یکی از مفرح‌ترین و ماندگارترین بازی‌های چند سال اخیر که طرفداران بسیار زیادی هم دارد، Rocket League است. تلفیق اتوموبیل‌رانی و بازی فوتبال در یک زمین بزرگ و دو دروازه، رقابتی سخت، نفس‌گیر و خنده‌دار را بین بازیکنان ایجاد کرده است.

    این ایده که در ظاهر پیش‌پا افتاده است، به بهترین شکل ممکن پیاده‌سازی شده و لذت انجام آن با دوستان چه به صورت آفلاین یا آنلاین فوق‌العاده زیاد است.

    راکت لیگ به عنوان بهترین بازی چند نفره آفلاین از لحاظ ساختار بصری یکی از زیباترین و تمیزترین بازی‌های حال حاضر است.

    اکشن پر زد و خورد بازی، سرعتی که در بازی جریان دارد و فضای رقابتی بی‌نظیری که به واسطه انبوهی از اتوموبیل‌های متنوع به وجود آمده، راکت لیگ را به یک بازی دو نفره عالی تبدیل کرده است.

    بازی چند نفره

    Portal 2

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۲ نفر

    پورتال 2 یکی از بازی‌های مطرح کمپانی ولو، صاحب پلتفرم استیم است (راهنمای خرید بازی در استیم) که در زمره بهترین بازی آفلاین چند نفره تاریخ قرار دارد. بازی معمایی، زیبا و پر چالشی که در قسمت دوم المان همکاری دو نفره را هم در خود جای داده تا وسعت پازل‌ها و مراحل خود را دو چندان کند.

    پورتال 2 محدود به هیچ زمانی نیست و آنقدر خوش‌ساخت و زیباست که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود. مهم‌ترین ویژگی بازی، گیم‌پلی درگیرکننده و پازل‌هایی مبتنی بر فیزیک و بازکردن پورتال است.

    حالت دو نفره بازی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید مسائل و چالش‌های پیش‌رو را با همکاری یکدیگر حل کنید. شرایط بازیکنان در حالت دو نفره بسیار شیرین و لذت‌بخش است و می‌تواند تضمین‌کننده لحظاتی دل‌نشین اما در بعضی مواقع سخت و مغز آب‌کن باشد.

    بازی چند نفره

    Death Squared

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۴ نفر

    تصور کنید هدایت روباتی را روی یک سطح محدود در اختیار دارید. سطحی که در هر مرحله به شکل‌های مختلف شما را به چالش می‌کشد و وظیفه‌ شما این است که نگذارید روبات تحت کنترل‌تان سقوط کند و از بین برود.

    پازل‌های بازی Death Squared می‌تواند آنقدر سخت و طاقت‌فرسا باشند که شما به سختی بتوانید تا سطح ۱۰ پیش بروید. این بازی آفلاین چند نفره بیشتر از همه هوش، قدرت سنجش زمان و سرعت عمل‌تان را به کار می‌گیرد. بازی از جهاتی حتی به پورتال شباهت دارد و می‌تواند برای کسانی که از بازی پورتال خوش‌شان آمده، جذابیت داشته باشد.

    یکی از مزیت‌های این بازی معمایی، پشتیبانی تا ۴ نفر به صورت همزمان است که چالش بازی را سخت‌تر و بسیار هیجان‌انگیز می‌کند.

    بازی چند نفره

    A Way Out

    تعداد بازیکن: ۲ نفر

    کمی قبل‌تر بازی It Takes Two را از استودیو Hazelight معرفی کردیم و حالا نوبت به بازی قبلی آن‌ها که شاهکاری در نوع خود است رسید: A Way Out.

    این بازی هم مانند It Takes Two فقط به صورت دو نفره آنلاین یا آفلاین قابل انجام است. بازی که تمی جدی اما با ته مایه‌های طنز، اکشن، مخفی‌کاری و پازل دارد، داستان دو شخصیت را روایت می‌کند که در تلاش برای فرار از زندان هستند.

    نکته‌ جالب در مورد A Way Out، نحوه پیش‌برد بازی به صورت همزمان و نمایش هر دو کاراکتر از زوایای مختلف در یک صفحه است.

    بازی جدا از المان‌های جالب حل پازل در گیم‌پلی، بسیار سینماتیک است و نوع قرارگیری دوربین و سکانس‌ها کاملا حس تماشای یک سریال یا فیلم سینمایی با کیفیت را به مخاطب ارائه می‌دهد، اما با این تفاوت که سرنوشت کاراکترهای بازی در دستان شماست.

    بازی چند نفره

    Gears 5

    تعداد بازیکن: ۱ تا ۳ نفر

    به دنبال یک بازی بزرگ بلاک‌باستر با گرافیکی خیره‌کننده، داستانی درگیرکننده و گیم‌پلی جذاب و خونین هستید؟ قسمت پنجم سری بازی‌های گیرز آو وار که با نام Gears 5 شناخته می‌شود، تجربه‌ای فوق‌العاده از گیم‌پلی اکشن و پر زد و خورد در کنار قدرت بصری موتور گرافیکی آنریل انجین را به رخ شما می‌کشد.

    از مزیت‌های بازی Gears 5 می‌توان به قابلیت انجام بازی به صورت همکاری دو تا سه نفره اشاره کرد که نه تنها در بخش داستانی جذاب آن امکان‌پذیر است، بلکه می‌توان حالت‌های دیگر به خصوص مود محبوب Horde را با دوستان خود به صورت آفلاین و پای یک سیستم تجربه کرد.

    فهرست پرفروشترین بازی‌‌های کامپیوتر را ببینید

     در آخر

    در این مطلب ۲۰ مورد از بهترین بازی چند نفره آفلاین را معرفی کردیم. هر کدام از این بازی‌‌ها می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کرده و غرق خود کنند. تجربه اجرای این بازی‌ها را دارید؟ به نظرتان جای کدام بازی در فهرست بهترین بازی آفلاین چند نفره خالی است؟ [see_also]48624[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید