۱۰ مدل از بهترین چراغ قوه اسمال سان

۱۰ مدل از بهترین چراغ قوه اسمال سان
راهنمای مطالعه

    چراغ قوه اسمال سان با شدت نور عالی، شارژدهی خوب و کارایی بالا در ایران بسیار محبوب است. در این فهرست بهترین و قویترین بهترین چراغ قوه اسمال سان را معرفی می‌کنیم.

    لامپ و چراغ این روزها کاربردی بسیار گسترده‌تر از روشنایی پیدا کرده و از بهترین چراغ مطالعه گرفته تا لامپ رشد گیاه و LEDهای قدرتمندی که مثل خورشید همه جا رو را روشن می‌کنند در بازار پیدا می‌شوند.

    در این بین چراغ قوه از ضروری‌ترین ابزارهایی است که تقریبا در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. بسیاری از افراد، حداقل یکی از این وسیله‌های کاربردی را در خودروهای‌شان هم قرار داده‌اند. به‌ویژه، کسانی که اهل طبیعت‌گردی، پیاده‌روی‌های شبانه، سفرهای جاده‌ای یا کوه‌پیمایی هستند بیش از دیگران لزوم به‌همراه داشتن این ابزار کارآمد را درک می‌کنند. در این مطلب، قصد داریم بهترین و قویترین چراغ قوه اسمال سان را به شما معرفی کرده و مشخصات آن‌ها را بررسی کنیم.

    چراغ قوه اسمال سان

    چراغ قوه اسمال سان (Small Sun) یکی از پر فروش‌ترین محصولات برندی به همین نام است که در زمینه تولید لوازم روشنایی فعالیت می‌کند. چراغ قوه‌های این برند در انواع مختلف از جمله بهترین چراغ پیشانی، دستی و پلیسی و برای شرایط گوناگونی مانند کمپینگ، دوچرخه‌سواری و ماهی‌گیری طراحی شده‌اند. به‌عنوان مثال، برخی از انواع این چراغ‌ها ضد ضربه، ضد آب یا حتی ضد انفجار هستند. پرفروش‌ترین چراغ قوه اسمال سان در ایران مدل T207 است که قیمت و امکانات عالی دارد.

    نکات مهم در خرید چراغ قوه اسمال سان

    در هنگام خرید چراغ قوه اسمال سان چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

    • شدت نور

    شدت نور عبارت از مقدار روشنایی مرئی است که در فضا و در زاویه خاص از منبع نور به بیرون منتشر شده و با واحد لومن سنجیده می‌شود. شدت روشنایی چراغ قوه‌ها بسته به نوع طراحی و موارد استفاده تفاوت دارد.

    در فهرست قویترین چراغ قوه اسمال سان مدل‌های اسمال سان Zy-T173 و ZY-T221 با روشنایی ۵۰۰۰ لومن قرار دارند.

    • عمر باتری و قابلیت شارژ

    عمر باتری به عواملی مانند نوع منبع تغذیه، شارژپذیری دستگاه، نحوه شارژ و زمان استفاده آن بستگی دارد. برای مثال، باتری‌های لیتیومی در مقایسه با باتری‌های نیکل کادمیومی از چگالی انرژی و طول عمر بیش‌تری برخوردارند.

    • ابعاد و وزن

    طبیعی است که هر چه ابعاد و وزن چراغ قوه کم‌تر باشد، استفاده از آن آسان‌تر خواهد بود. بنابراین، آلومینیومی بودن بدنه اغلب مدل‌های چراغ قوه اسمال سان را می‌توان از ویژگی‌های مهمی دانست که به کاهش وزن محصول کمک می‌کند.

    • مقاومت در برابر رطوبت

    بسیاری از انواع چراغ قوه‌ها برای استفاده در محیط بیرون از منزل طراحی شده‌اند. بی‌تردید، ضد آب بودن این دستگاه‌ها می‌تواند مقاومت آن‌ها را در شرایط بارندگی یا حضور در مجاورت رودخانه‌ها، جویبارها و دریاها افزایش دهد و عملکردشان را بهبود بخشد.

    • مقاومت در برابر ضربه

    چراغ قوه ابزاری کاربردی است که در فضاهای تاریک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این امر احتمال سقوط و آسیب‌دیدگی دستگاه را افزایش می‌دهد. به همین دلیل، استحکام بدنه و توان مقاومت در برابر ضربه از ویژگی‌های مهمی است که در هنگام خرید این محصول باید در نظر گرفته شود.

    • مقرون به‌صرفه بودن

    مقرون به‌صرفه بودن محصول از ویژگی‌های قابل توجهی است که بر تصمیم نهایی مصرف‌کننده تاثیر می‌گذارد. در واقع، لازم است کارایی دستگاه با قیمت تعیین شده و همچنین، نیازها و بودجه کاربران تناسب داشته باشد. ارزانترین چراغ قوه اسمال سان مدل R910 است که تنها ۴۵ هزار تومان قیمت دارد.

    [related]50376[/related]

    بهترین چراغ قوه اسمال سان

    حالا که با معیارهای مهم در خرید چراغ قوه اسمال سان آشنا شدیم، نوبت به معرفی بهترین مدل‌ها می‌رسد.

    بهترین چراغ قوه اسمال سان ZY-T152

    ption id="attachment_54688" align="aligncenter" width="760"]بهترین چراغ قوه اسمال سان بهترین چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T152

    بهترین چراغ قوه اسمال سان در ایران مدل ZY-T152 است که برد تابش خیره کننده ۹۰۰ متری دارد. باتری این چراغ قوه در حالت عادی تا ۷ و در حالت پرنور تا یک ساعت شارژدهی دارد.

    این چراغ در هر موقعیتی از جمله، کمپینگ، کوه‌پیمایی، طبیعت‌گردی و سفرهای جاده‌ای کاربرد دارد. بدنه مستحکم آن از جنس آلومینیوم آلیاژی بوده و از استحکام بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین، می‌توانید مطمئن باشید که در صورت افتادن بر روی زمین کم‌ترین آسیب را تحمل خواهد کرد. این ابزار دارای یک لامپ بسیار قوی و فوق‌العاده شفاف است که چیزی در حدود صد هزار ساعت عمر می‌کند.

    طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که تجربه نوردهی را در ۳ حالت چشمک‌زن، متوسط و پر نور برای مصرف‌کننده امکان‌پذیر می‌کند. این ابزار بسیار خوش‌دست انرژی خود را از ۲ عدد باتری لیتیومی ۳۲۶۵۰ با توان ۶۸۰۰ میلی‌آمپر تامین می‌کند. از دیگر مزایای این چراغ قوه می‌توان به ضد آب بودن و برخورداری از بند نگهدارنده اشاره کرد.

    مشخصات:

    • قیمت: ۲,۷۵۰,۰۰۰ تومان

    • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن، متوسط، پر نور

    • قابلیت‌ها: مقاومت در برابر آب و ضربه

    • نوع باتری: شارژی، لیتیومی

    • رنگ نور: مهتابی

    • برد نور: یک کیلومتر

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    قویترین چراغ قوه اسمال سان T173

    ption id="attachment_54687" align="aligncenter" width="760"]قویترین چراغ قوه اسمال سان قویترین چراغ قوه اسمال سان

    قویترین چراغ قوه اسمال سان مدل T173 است که روشنایی فوق‌العاده ۵۰۰۰ هزار لومن مثل یک خورشید کوچک محیط اطراف را روشن می‌کند. برد موثر نور این دستگاه ۵۰۰ متر است و تا برد یک کیلومتری را به‌صورت تقریبی روشن می‌کند.

    بدنه بهترین چراغ قوه اسمال سان از جنس آلومینیوم آلیاژی بوده و از استحکام و ضربه‌پذیری بسیار بالایی برخوردار است. انرژی مورد نیاز برای روشنایی این ابزار کاربردی از ۴ عدد باتری ۱۸۶۵۰ لیتیومی قابل شارژ با توان ۲۴۰۰ میلی‌آمپر تامین می‌شود.

    در صورت شارژ کامل، می‌توانید از روشنایی این چراغ قوه تا ۵ ساعت مداوم بهره‌مند شوید. بر روی بدنه این چراغ قوه یک دکمه بزرگ تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید از تابش آن در ۴ حالت چشمک‌زن، متوسط، کم‌نور و پر نور استفاده کنید. در عین حال، این دستگاه دارای یک سوکت سوزنی است که برای شارژ باتری تعبیه شده است.

    مشخصات:

    • قیمت: ۱,۹۰۰,۰۰۰ تومان

    • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن، کم‌نور، متوسط، پر نور

    • قابلیت‌ها: مقاومت در برابر آب و ضربه

    • نوع باتری: شارژی، لیتیومی

    • رنگ نور: مهتابی

    • برد نور: ۵۰۰ متر برد موثر و تا یک کیلومتر برد تقریبی

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    چراغ قوه اسمال سان ZY-T170

    بهترین چراغ قوه اسمال سان

    بهترین چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T170 با بدنه فلزی برای کوه‌پیمایی، مسافرت‌های جاده‌ای، کمپینگ و گشت‌وگذار در طبیعت طراحی شده است. نور ۲۰۰۰ لومن این چراغ قوه از قدرتبسیار زیادی برخوردار بوده و برد آن ۷۵۰ متر است. طراحی این محصول به‌گونه‌ای است که روشنایی آن در ۴ حالت چشمک‌زن، متوسط، کم‌نور و پر نور قابل استفاده خواهد بود.

    ساختار ویژه و مقاومت بالای این ابزار در برابر آب و رطوبت، کاربردپذیری آن را در شرایط بارانی و در مجاورت رودخانه و دریا بهبود می‌بخشد. این محصول، علاوه بر دسته تعبیه شده بر روی بدنه دارای یک بند نگهدارنده است که در صورت تمایل کاربر به ابزار وصل شده و حمل‌ونقل آن را آسان‌تر می‌کند. انرژی مورد نیاز برای روشنایی این دستگاه از ۴ عدد باتری لیتیومی قابل شارژ ۱۸۶۵۰ با توان ۲۴۰۰ میلی‌آمپر تامین می‌شود. خبر خوب این است که چراغ قوه دستی اسمال سان مدل ZY-T170 در شرایط شارژ کامل تا ۶ ساعت می‌تواند به‌صورت مداوم روشن بماند.

    مشخصات:

    • قیمت: ۹۹۹,۰۰۰ تومان

    • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن، کم‌نور، متوسط، پر نور

    • قابلیت‌ها: مقاومت در برابر آب و ضربه

    • نوع باتری: شارژی، لیتیومی

    • رنگ نور: مهتابی

    • برد نور: ۷۵۰ متر

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    چراغ قوه اسمال سان T207

    بهترین چراغ قوه اسمال سان مدل دستی T207

    پرفروش‌ترین چراغ قوه اسمال سان در ایران مدل T207 است که از بدنه آلومینیوم آلیاژی برخوردار است. این ابزار کاربردی استفاده از ۴ حالت نوردهی چشمک‌زن، کم‌نور، متوسط و پر نور را برای مصرف‌کننده امکان‌پذیر می‌کند. در صورت شارژ کامل این دستگاه به‌راحتی می‌توانید بین ۶ تا ۸ ساعت از آن استفاده کنید.

    از دیگر مشخصات مهم این چراغ قوه می‌توان به مقاومت آن در برابر نفوذ آب و رطوبت اشاره کرد. این مدل از بهترین چراغ قوه اسمال سان دارای یک عدد لامپ بسیار قدرتمند با قدرت روشنایی ۲۵۰۰ لومن بوده و برد نور آن ۸۰۰ متر است.

    مشخصات:

    • قیمت: ۱,۱۹۹,۰۰۰ تومان

    • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن، کم‌نور، متوسط، پر نور

    • قابلیت‌ها: مقاومت در برابر آب و ضربه

    • نوع باتری: شارژی، لیتیومی

    • رنگ نور: مهتابی

    • برد نور: ۸۰۰ متر

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    چراغ قوه اسمال سان مدل دستی ONM-E40

    چراغ قوه اسمال سان مدل دستی ONM-E40

    چراغ قوه اسمال سان مدل ONM-E40 دارای یک لامپ بسیار قوی است که با قدرت ۱۰۰۰ لومن نورافشانی کرده و برد روشنایی آن به ۶۰۰ متر می‌رسد.

    از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به برخورداری از ۵ حالت نوردهی اشاره کرد که شامل چشمک‌زن سریع و آهسته، کم‌نور، متوسط و پر نور می‌شود. با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم آلیاژی به‌گونه‌ای طراحی شده که در برابر ضربه و رطوبت مقاومت می‌کند.

    انرژی مورد نیاز برای ایجاد این روشنایی از یک عدد باتری لیتیومی قابل شارژ با توان ۷۸۰۰ میلی‌آمپر تامین می‌شود. در صورت شارژ کامل این چراغ قوه، شما می‌توانید آن را برای مدت ۳ تا ۵ ساعت به‌صورت مداوم روشن نگهدارید.

    در بدنه این دستگاه یک عدد پورت USB تعبیه شده که از طریق کابل مناسب به تلفن همراه، پاور بانک و سایر دستگاه‌های مشابه وصل می‌شود و شارژ باتری را امکان‌پذیر می‌کند.

    مشخصات:

    • قیمت: ۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

    • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن سریع و آهسته، کم‌نور، متوسط، پر نور

    • قابلیت‌ها: مقاومت در برابر آب و ضربه

    • نوع باتری: شارژی، لیتیومی

    • رنگ نور: مهتابی

    • برد نور: ۶۰۰ متر

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-S11

    چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-S11

    چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-S11 یک محصول کاربردی و مستحکم است که برد روشنایی آن به ۶۰۰ متر می‌رسد. این ابزار دارای یک عدد لامپ بسیار قدرتمند است که انرژی مورد نیاز خود را از ۲ عدد باتری لیتیومی قابل شارژ با توان ۴۸۰۰ میلی‌آمپر می‌گیرد. قابلیت زوم کردن و تنظیم کانون از ویژگی‌های مهمی است که استفاده از این ابزار را کارآمدتر می‌کند.

    این چراغ قوه از ظرافت و زیبایی قابل توجهی برخوردار است و به‌گونه‌ای طراحی شده که به‌راحتی و بدون ایجاد هیچ مزاحمتی در دست قرار گیرد و ۴ حالت روشنایی شامل چشمک‌زن، کم‌نور، متوسط و پر نور را برای مصرف‌کننده ایجاد کند.

    وجود بند، استحکام بدنه این ابزار و همچنین، مقاومت آن در برابر رطوبت و آب از دیگر مشخصاتی است که کاربری آن را در محیط‌های سخت، پر چالش و مرطوب عملی می‌کند. در صورت شارژ کامل دستگاه می‌توانید آن را به‌طور مداوم از ۴ تا ۶ ساعت روشن نگهدارید.

    مشخصات:

    • قیمت: ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان

    • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن، کم‌نور، متوسط، پر نور

    • قابلیت‌ها: مقاومت در برابر آب و ضربه

    • نوع باتری: شارژی، لیتیومی

    • رنگ نور: مهتابی

    • برد نور: ۶۰۰ متر

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    چراغ قوه اسمال سان پلیسی ONM-A-1012

    چراغ قوه اسمال سان مدل پلیسی ONM-A-1012

    چراغ قوه اسمال سان مدل ONM-A-1012 دارای یک لامپ LED قوی است که برد روشنایی آن به ۶۰۰ متر می‌رسد. در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم است و به‌سادگی می‌تواند زیر باران یا کمپینگ، طبیعت‌گردی و کوه‌پیمایی مورد استفاده قرار گیرد.

    قابلیت زوم یا تنظم کانون هم از دیگر مشخصات قابل توجهی است که نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را به این ابزار کاربردی جلب می‌کند. باتری این دستگاه از نوع Lead Acid با توان ۷۸۰۰ میلی‌آمپر است که از طریق پورت USB-Type C با تلفن همراه، پاور بانک و دیگر ابزارهای مشابه قابل شارژ است.

    امکان تنظیم حالت نور از چشمک‌زن به پر نور از دیگر مشخصاتی است که استفاده از این ابزار را در شرایط گوناگون کارآمدتر می‌کند.

    مشخصات:

    • قیمت: ۹۷۵,۰۰۰ تومان

    • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن، متوسط، پر نور

    • قابلیت‌ها: مقاومت در برابر آب و ضربه

    • نوع باتری: شارژی، Lead Acid

    • رنگ نور: مهتابی

    • برد نور: ۶۰۰ متر

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    چراغ قوه اسمال سان مدل دستی ZY-T199

    چراغ قوه اسمال سان مدل دستی ZY-T199

    بهترین چراغ قوه اسمال سان مدل ZY-T199 دارای بدنه از جنس آلیاژ آلومینیوم است و در صورت برخورد با اجسام سخت و سقوط بر روی زمین کم‌ترین آسیب را تحمل خواهد کرد. این ابزار دارای یک لامپ بسیار قوی و فوق‌العاده شفاف با قدرت ۱۲۰۰ لومن است که از طول عمر بالایی برخوردار است.

    این محصول دارای قابلیت تنظیم نور بوده و در ۳ حالت چشمک‌زن، متوسط و پر نور روشنایی ساطع می‌کند. انرژی مورد نیاز برای نورافشانی این ابزار خوش‌دست از یک عدد باتری لیتیومی قابل شارژ با توان ۸۸۰۰ میلی‌آمپر تامین می‌شود. از دیگر مزایای این چراغ قوه می‌توان به ضد آب بودن، برخورداری از بند نگهدارنده و برد تابش ۳۰۰ متری اشاره کرد.

     

    مشخصات:

    • قیمت: ۶۹۸,۱۲۰ تومان

    • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن، متوسط، پر نور

    • قابلیت‌ها: مقاومت در برابر آب و ضربه

    • نوع باتری: شارژی، لیتیومی

    • رنگ نور: مهتابی

    • برد نور: ۳۰۰ متر

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    چراغ قوه اسمال سان پلیسی ZY-T168

    چراغ قوه اسمال سان مدل پلیسی ZY-T168

    بدنه این مدل چراغ قوه اسمال سان از جنس آلیاژ آلومینیوم است و برد روشنایی آن به ۵۰۰ متر می‌رسد. به این ترتیب، این ابزار را می‌توان در رده چراغ قوه‌های بسیار قوی دسته‌بندی کرد. توانایی نوردهی در حالت‌های پنج‌گانه شامل چشمک‌زن سریع و آهسته، کم‌نور، نور متوسط و پر نور را می‌توان از دیگر مزایای این محصول به حساب آورد.

    مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت، طراحی ارگونومیک و همچنین، تعبیه کردن بند نگهدارنده هم از مشخصات مهمی است که کاربردپذیری این محصول را افزایش می‌دهد. انرژی مورد نیاز برای عملکرد این چراغ قوه توسط ۳ عدد باتری لیتیومی ۱۸۶۵۰ قابل شارژ تامین می‌شود. لامپ این چراغ قوه با قدرت ۱۵۰۰ لومن دارای طول عمری معادل یک‌صد هزار ساعت است. روی این محصول یک پورت USB تعبیه شده که شارژ کردن آن را در داخل اتومبیل و موقعیت‌های بیرون از منزل و محل کار امکان‌پذیر می‌کند.

    مشخصات:

    • قیمت: ۷۹۶,۸۳۰ تومان

    • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن سریع و آهسته، کم‌نور، نور متوسط، پر نور

    • قابلیت‌ها: مقاومت در برابر آب و ضربه

    • نوع باتری: شارژی، لیتیومی

    • رنگ نور: مهتابی

    • برد نور: ۵۰۰ متر

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    چراغ قوه اسمال سان مدل پلیسی ZY-S36-2

    چراغ قوه اسمال سان مدل پلیسی ZY-S36-2

    این مدل از قویترین چراغ قوه اسمال سان یک لامپ قدرتمند ۲۰۰۰ لومنی دارد که تا فاصله ۷۰۰ متری را مثل روز برایتان روشن می کند. این لامپ ۱۰ هزار ساعت عمر می‌کند و در سه حالت کم‌نور، پرنور، چشمک‌زن و زوم تنظیم می‌شود.

    این چراغ قوه در حالت شارژ کامل بین ۴ تا ۶ ساعت قابل استفاده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به برخورداری از قابلیت زوم و مقاومت در برابر نفوذ آب اشاره کرد. قابلیت زوم مشخصه مهمی است که دستیابی به گستره دید دقیق‌تر را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

    در ضمن، با توجه به ضد آب بودن این محصول شما به‌راحتی می‌توانید آن را در فضاهای مرطوب و بارانی مورد استفاده قرار دهید. داشتن بند و همچنین، پورت USB از دیگر مزایایی است که حمل‌ونقل و شارژ این ابزار را ساده‌تر می‌کند.

    مشخصات:

    • قیمت: ۶۲۰,۲۴۰ تومان

    • ویژگی‌های نوری: چشمک‌زن، کم‌نور، پر نور

    • قابلیت‌ها: مقاومت در برابر آب و ضربه

    • نوع باتری: شارژی، لیتیومی

    • رنگ نور: مهتابی

    • برد نور: ۷۰۰ متر

    تصاویر و مشخصات کامل این مدل را ببینید

    سخن آخر

    در این مطلب، ضمن معرفی۱۰ نمونه از مدل‌های محبوب و پر فروش چراغ قوه اسمال سان و بررسی مهم‌ترین ویژگی‌های آن‌ها نکات ضروری برای خرید این محصول را با شما به اشتراک گذاشتیم. نظر شما چیست؟ تا به‌حال محصولات اسمال سان را خریداری کرده‌اید؟ کدام مدل را ترجیح می‌دهید؟ خوشحال می‌شویم دیدگاه‌ها و تجربیات‌تان را در بخش «نظرات کاربران» با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید. [see_also]32891[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    نیلوفر مغازه‌ای
    تیتر رو بگیر؛ درباره‌اش حسابی تحقیق کن؛ به کلید واژه‌ها دقت کن؛ ساده و روان بنویس؛ الگوریتم‌ها رو دریاب؛ با مخاطب ارتباط برقرار کن و به مهم‌ترین پرسش‌هاش جواب بده. شغل من همینه. هر روز توی اقیانوسی از کلمات غوطه‌ورم و باید موضوعات جالب و متنوعی رو یاد بگیرم. در نهایت، تلاش می‌کنم حاصل بررسی‌ها و آموزه‌هام رو به ساده‌ترین شکل ممکن با شما به اشتراک بذارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید