بهترین سایت‌ها برای خرید بلیط سینما

بهترین سایت‌ها برای خرید بلیط سینما
راهنمای مطالعه

    بهترین سایت خرید بلیط سینما کمک می‌کند راحت‌تر و سریع‌تر برای تماشای فیلم‌های سینمایی برنامه‌ریزی کنید. در ادامه از بهترین سایت‌های تهیه بلیط اینترنتی برایتان می‌گوییم.

    بهترین سایت خرید بلیط سینما

    قبل‌ترها برای خرید بلیط سینما، کنسرت و تئاتر باید مدت زیادی در صف جلوی گیشه منتظر می‌ماندیم اما حالا اوضاع فرق کرده. حالا دیگر می‌توانیم از هفته یا حتی ماه قبل بلیط فیلم مورد علاقه‌مان را رزرو کنیم و روز مورد نظر با خیال راحت به سینما برویم. در ادامه بهترین سایت خرید بلیط سینما را معرفی کرده‌ایم که گهگاه تخفیف‌های خوبی هم ارائه می‌کنند. اگر فیلم‌باز هستید، مطالب بهترین سایت دانلود فیلم و بهترین سایت انیمه را از دست ندهید.

    سینما تیکت؛ بهترین سایت خرید بلیط سینما

    بهترین سایت خرید بلیط سینما

    کمتر کسی است که اهل فضای مجازی و اینترنت و البته سینما باشد و این سایت را نشناسد. سینما تیکت cinematicket.org بیش از یک دهه مشغول به فعالیت است و خدمات خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای استفاده از خدمات سینماتیکت برای تهیه بلیط فیلم‌های مختلف، باید عضو سایت شوید.

    با ورود به سایت و انتخاب شهر و فیلم موردنظرتان در سینمای دلخواه، امکان رزرو بلیط و پرداخت آنلاین آن برایتان به‌وجود می‌آید. جذابیت سینماتیکت در آن است که از طریق پلتفرمش می‌توانید بلیط سینمای شهرهای مختلف را خریداری کنید.

     

    گیشه ۷

    سایت گیشه ۷

    یکی دیگر از گزینه‌های مناسب در فهرست بهترین سایت خرید بلیط سینما هم سایت گیشه ۷ با آدرس gisheh7.ir است. با مراجعه به این وبسایت می‌توانید بلیط تماشای فیلم‌های اکران‌شده در استان‌های مختلف را تهیه کنید.

    با مروری به فیلم‌های موجود و در دسترس، درباره تماشای فیلم تصمیم بگیرید و بلیط را بی‌دردسر از سایت تهیه کنید. در سایت گیشه ۷، دسته‌بندی خوبی درباره ژانر فیلم‌های در حال اکران وجود دارد و مخاطبان می‌توانند با در نظرگرفتن سلیقه‌شان دست به انتخاب بزنند.

    در این سایت اخباری درباره فیلم‌ها و هنرپیشه‌ها هم در اختیارتان قرار می‌گیرد. ضمن اینکه امکان تهیه بلیط سازمانی هم برای اداره‌ها و شرکت‌های مختلف وجود دارد. باسرزدن به گیشه ۷ می‌توانید درباره تئاترهای درحال اجرا هم اطلاعات کسب کنید و بلیطشان را بخرید.

    [related]17011[/related]

    ایران تیک

    بهترین سایت بلیط سینما

    در جست‌وجوی بهترین سایت خرید بلیط سینما به ایران تیک irantic.com هم می‌رسیم. این سایت به شما امکان تهیه بلیط آنلاین سینما را می‌دهد. در کنار آن، می‌توانید بلیط تئاترها و کنسرت‌های مختلف را هم از ایران‌تیک تهیه کنید.

    این سایت هم فقط محدود و منحصر به پایتخت نیست. با انتخاب استانی که در آن زندگی می‌کنید از برنامه اکران سینمایی و کنسرت‌ها باخبر می‌شوید. برنامه‌ها را مرور کنید و ببینید که کدام‌یک موردپسندتان است. بعد در چند گام ساده، امکان تهیه بلیط از سایت برایتان فراهم می‌شود.

     

    اسنپ تیکت

    اسنپ تیکت

    اسنپ را با خدماتش در حوزه حمل‌ونقل شهری و بین‌شهری می‌شناسید؟ باید بدانید که این سوپراپ امکانات زیادی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نمونه آن اسنپ تیکت snappticket.com است که به کاربران امکان تهیه بلیط مراکز تفریحی مختلف و سینما و تئاتر را می‌دهد.

    هنوز این پلتفرم توسعه پیدا نکرده اما به‌زودی می‌توانید از خدمات متنوع آن و بهره‌مندی از تخفیف‌های بی‌نظیرش برای تهیه بلیط سینما و تئاتر و کنسرت هم بهره ببرید. شاید بگویید که زود است، نام این سایت را هم به گزینه‌های بهترین سایت خرید بلیط سینما اضافه کنیم اما باید بگوییم که اسنپ امتحانش را بارها پس داده و انتظارکشیدن برای این خدمت جدید هم بی‌فایده نخواهد بود.

     

    تیوال

    تیوال

    تیوال tiwall.com معرف حضور سینمادوستان و طرفداران تئاتر و کنسرت قرار دارد. در تیوال می‌توانید سریال‌های مختلفی را که در شبکه نمایش خانگی موجود هستند هم پیدا و دانلود کنید. این سایت تخصصی است و با فیلترهای مختلفی که در اختیار کاربران قرار می‌دهد، رسیدن به نتیجه دلخواهشان در جست‌وجوی بلیط یا پیداکردن سریال برای دانلود را راحت می‌کند.

    در واقع، تیوال بستر جامعی برای دوستداران فیلم و فرهنگ است. به کاربران علاقه‌مند به این حوزه اجازه می‌دهد که از اکران فیلم‌های تازه، نمایش‌های جدید و کنسرت‌ها باخبر شوند. با سرزدن به تیوال، هم امکان تهیه بلیط سینما برایتان مقدور می‌شود و هم اطلاعات فراوانی درباره نمایش‌ها، نمایشنامه‌ها و فیلم‌ها پیدا می‌کنید.

     

    پی‌پاد

    سایت فروش بلیت سینما

    پی‌پاد pay-pod.ir/download اپلیکیشن کاربردی و مفیدی است که به شما امکان استفاده از خدمات آنلاین متعدد و پرشماری را می‌دهد. این اپلیکیشن به‌طور تخصصی متعلق به خدمات فروش بلیط برنامه‌های فرهنگی نیست و خدمات دیگری را هم پوشش می‌دهد.

    بااین‌حال، با نصب آن روی تلفن هوشمندتان می‌توانید بلیط سینما برای تماشای فیلم در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران، کرج، قزوین، ساری و... را تهیه کنید. روند استفاده از این اپ برای خرید بلیط آنلاین بسیار ساده است.

     

    پردیس سینمایی کوروش

    پردیس سینمایی کوروش

    برای تهیه بلیط سینماهای مختلف پردیس سینمایی کوروش می‌توانید به وبسایت این مجموعه kouroshcineplex.com مراجعه کنید. البته این وبسایت فقط برای پایتخت‌نشینان کاربرد دارد. در هر حال، شناخت آن خالی از لطف نیست و اگر در تهران هستید یا گذرتان به آن بیافتد، با مراجعه به وبسایت فروش بلیط کوروش می‌توانید بی‌دغدغه برای تماشای فیلم محبوبتان بلیط تهیه کنید.

    با خرید بلیط از قبل، دیگر نگران این نخواهید بود که برنامه اکران به‌ چه ترتیب است و آیا به‌موقع برای خرید بلیط و تماشای فیلم می‌رسید یا نه. در واقع، با توجه به شلوغی و ترافیک پایتخت، وجود چنین بستری برای آگاهی از برنامه پخش فیلم‌ها در سینما به برنامه‌ریزی بهتر کمک شایانی می‌کند.

     

    گیشه ۷۲۴

    بهترین سایت خرید بلیت سینما

    وبسایت گیشه ۷۲۴ با آدرس gisheh724.com/default/fa هم می‌تواند در فهرست بهترین سایت خرید بلیط سینما برای خود جایگاهی داشته باشد. این بستر مناسب برای خرید بلیط به‌طور آنلاین، برای کاربران در تمام نقاط ایران طراحی شده است.

    با مراجعه به آن و انتخاب استان خود می‌توانید از برنامه اکران فیلم‌های سینمایی باخبر شوید و در صورت تمایل با رزرو بلیط در زمان مناسب، برای رفتن به سینما برنامه‌ریزی کنید. امکان تهیه بلیط رویدادهای دیگر و تفریحات مختلف هم در گیشه ۷۲۴ وجود دارد.

     

    بهترین سایت خرید بلیط سینما با تخفیف

    سایتهای تخفیفاتی بلیط سینما

    این گزینه با دیگر پیشنهاداتمان کمی متفاوت است اما یادکردن از آن خالی از لطف نیست. واقعیت این است که سایت‌هایی در بستر اینترنت وجود دارند که امکان تهیه بلیط مراکز تفریحی و هنری مختلف از جمله سینما را با تخفیف‌هایی بسیار مناسب فراهم می‌کنند.

    با مراجعه به این سایت‌ها می‌توانید با کدهای تخفیف، اقدام به خرید بلیط سینماهای مختلف کنید. البته همیشه و در همه‌حال، تخفیف‌ها برای هر فیلم و سینمایی موجود نیستند اما سرزدن به آنها در زمان جست‌وجو برای تهیه بلیط آنلاین خالی از لطف نیست. از جمله این سایت‌ها باید به موارد زیر اشاره کنیم:

    • موپن؛
    • نت‌برگ؛
    • تخفیفان.

    در آخر

    با آشنایی با بهترین سایت خرید بلیت سینما می‌توانید به‌راحتی برای تماشای فیلم‌های در حال اکران برنامه‌ریزی کنید. دیگر زمانی نیست که وقتتان را بی‌برنامه‌ریزی هدر بدهید. شلوغی خیابا‌ن‌ها، مشغله زیادی که دارید و عوامل رنگارنگ دیگر نیاز به امکاناتی نظیر سایت‌های مختلف خدمات آنلاین را زیاد کرده‌اند. درمیان این سایت‌ها با کدام مورد آشنا بودید؟ تجربه خرید از سایتی مشابه را دارید؟ ما را در جریان بگذارید.

     

    سوالات متداول بهترین سایت خرید بلیط سینما

    بهترین سایت خرید بلیط سینما کدام است؟ سینما تیکت، ایران تیک، گیشه ۷، گیشه ۷۲۴، تیوال و چند سایت دیگر را معرفی کرده‌ایم که از جمله بهترین سایت‌های فروش بلیط سینما هستند بهترین سایت خرید بلیط سینما با تخفیف کدام است؟ در این مطلب ۳ سایت را معرفی کرده‌ایم که بلیط سینما را با تخفیف قابل توجه عرضه می‌کنند.[see_also]40431[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید