بهترین سرخ کن مایر در ایران؛ راهنمای خرید ۵ سرخ کن بدون روغن

بهترین سرخ کن مایر در ایران؛ راهنمای خرید ۵ سرخ کن بدون روغن
راهنمای مطالعه

    بهترین سرخ کن مایر را از نظر کارایی و قیمت کدام است؟ در این راهنمای خرید با مزایا و معایب سرخ کن بدون روغن مایر و طرز استفاده از آن آشنا می‌شویم.

    سرخ‌کن‌های بدون روغن به‌شدت محبوب شده‌اند. این روزها همه به فکر تهیه این وسایل هستند و درمیان برندهای مختلف تحقیق و جست‌وجو می‌کنند. یکی از برندهای موجود هم مایر است که با بهترین سرخ کن فیلیپس و بهترین سرخ کن تفال رقابت می‌کند.

    بهترین سرخ کن مایر

    مایر (Maier) برند آلمانی است و به جز سرخ کن بدون روغن، انواع مختلفی از لوازم خانگی دیگر را هم روانه بازار می‌کند.

    در این راهنمای خرید بهترین سرخ کن مایر را به شما معرفی می‌کنیم. ۵ مدل از گزینه‌های محبوب و معروف را انتخاب کرده‌ایم که بین خریداران محبوبیت بالایی دارند.

    بهترین سرخ کن مایر مدل ۹۷۹

    سرخ کن مایر

    ظرفیت: ۹ لیتر

    توان: ۱۷۰۰

    امکانات: دو سبد جداگانه، برنامه پخت، سیستم قطع خودکار

    بهترین سرخ کن مایر ظرفیت و گنجایش بسیار زیادی دارد و مجهز به ۲ سبد است. یکی از سبدهای آن ۳.۵ و دیگری ۵.۵ لیتر است. این دستگاه صفحه نمایشگر لمسی و طراحی زیبایی هم دارد.

    ساختار کاربردی و سیم بلند ۱۰۰متری‌اش هم از نقاط قوت آن به شمار می‌روند. با وجود برنامه‌های پختی که دارد، می‌توانید به راحتی چندین مدل خوراکی و غذا را بی‌نیاز از تنظیم دما و زمان به آن بسپارید و نتیجه‌ای خوب دریافت کنید.

    این دستگاه هم مانند موارد دیگری که گفتیم، به طور خودکار قطع می‌شود. در نتیجه، خطری در پی روشن‌ماندن آن به وجود نمی‌آید. سیستم قطع خودکار، ایمنی وسیله را به شکل قابل توجهی بالا می‌بردو این از نقاط محصولات سرخ‌کن برند مایر است.

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

    سرخ کن بدون روغن Maier 978

    سرخ کن بدون روغن مایر

    ظرفیت: ۵.۵ لیتر

    توان مصرفی:  ۱۵۰۰ وات

    امکانات: تایمر زمان، صفحه نمایش لمسی، سیستم خودکار خاموشی

    اگر به دنبال سرخ‌کنی هستید که بدون نیاز به روغن به شما در پخت و آماده‌سازی خوراکی‌های مختلف کمک کند، باید نگاهی به این مدل داشته باشید. شاید بهترین سرخ کن مایر برای شما، همین گزینه باشد.

    ظرفیت این محصول بالا است و برای خانواده‌ای با تعداد جمعیت قابل‌ملاحظه گزینه خوبی به شمار می‌رود. با وجود امکاناتی مانند قابلیت تنظیم دما هم می‌توانید مدیریت حرارت لازم در پخت‌وپز را به دست بگیرید.

    تایمر یا امکان تنظیم دمای پختی که در این سرخ‌کن مایر تعبیه شده هم اجازه آشپزی دقیق‌تر و راحت‌تر را برایتان فراهم می‌کند. در واقع، بعد از اینکه تایمر را روی مدت‌زمان موردنظرتان تنظیم می‌کنید، دستگاه سر موقع و با پایان‌یافتن زمان درخواستی‌تان خاموش می‌شود.

    مطلب مرتبط: معایب سرخ کن بدون روغن

    کنترل دما و زمان دستگاه هم با دکمه‌های لمسی امکان‌پذیر است. طراحی و ظاهر این محصول هم جذاب است. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که در هنگام خرید لوازم خانگی به ظاهرشان هم دقت دارید، از این سرخ‌کن خوشتان خواهد آمد.

    سرخ کن مایر مدل ۹۰۱

    سرخ کن بدون روغن مایر

    ظرفیت: ۷ لیتر

    توان مصرفی: ۱۵۰۰ وات

    امکانات: قابلیت تنظیم دما، صفحه نمایش لمسی، خاموشی خودکار، فن قابل تنظیم

    در جست‌وجوی پرفروش ترین سرخ کن مایر به این مدل هم می‌رسیم. این محصول دارای امکانات متنوعی است و می‌توانید درجه دما را متناسب با خوراکی موردنظرتان تنظیم و مدیریت کنید.

    امکان تنظیم سرعت فن دستگاه روی ۳ حالت مختلف هم وجود دارد. تایمر و خاموشی خودکار وسیله هم کارتان را در فرایند آشپزی راحت‌تر می‌کند. سرخ کن مایر در مدل ۹۰۱ امکان جذاب دیگری هم برای کاربران خود تدارک دیده است.

    این محصول ۱۶ دستور پخت از پیش تعیین‌شده در حافظه خود دارد و با انتخاب آنها می‌تواند غذاها و خوراکی‌های مختلف را بدون نیاز به تنظیم زمان و دما آماده کنید. توان و ظرفیت این سرخ‌کن هم بالا است و برای آشپزی و پختن غذاهای مختلف برای تعداد افراد زیاد جواب می‌دهد.

    سرخ کن بدون روغن مایر مدل ۹۷۵

    مدل های مختلف سرخ کن مایر

    ظرفیت: ۵.۵ لیتر

    توان: ۱۵۰۰ وات

    امکانات: قابلیت تنظیم دما، صفحه نمایشگر لمسی، برنامه پخت غذا

    در فهرست بهترین سرخ کن مایر نگاهی به این گزینه هم داشته باشید. سرخ‌کن مایر مدل ۹۷۵ دارای ویژگی‌های مثبت متنوعی از جمله برنامه پخت غذا است و دما و زمان را کنترل می‌کند.

    این وسیله عملکرد مناسبی دارد و می‌توانید با آن انواع غذاها از سیب‌زمینی سرخ‌کرده تا مرغ را بی‌روغن و سالم آماده کنید. لازم به ذکر است که سرخ‌کن مایر سروصدا هم ندارد و در طول آشپزی، آرامش خواهید داشت.

    قیمت و تصاویر این مدل را ببینید

    سرخ کن بدون روغن مدل ۹۸۳

    بهترین سرخ کن مایر

    ظرفیت: ۷ لیتر

    توان: ۱۳۵۰ وات

    امکانات: برنامه‌های پیش‌پخت، صفحه لمسی

    اگر به دنبال سرخ کن بدون روغن مایر با ظرفیت بالا می‌گردید، سرخ‌کن بدون روغن مایر مدل ۹۸۳ هم از آن گزینه‌های معروف و مطلوب است. این سرخ‌کن ۷ لیتر ظرفیت دارد و به شما اجازه می‌دهد که انواع غذاها و خوراک‌ها را در حجمی وسیع آماده کنید.

    بدون روغن‌بودن دستگاه در کنار برنامه‌های پیش‌پخت متنوعش هم از مزایای دیگری هستند که برای خریدش در نظر گرفته می‌شود. سرخ کن مایر حدود ۱۰ برنامه پخت آماده دارد که شما را از تنظیم زمان و دمای پخت بی‌نیاز می‌کند.

    راهنمای خرید سرخ کن مایر

    اگر قصد خرید بهترین سرخ کن بدون روغن دارید، باید حواستان به کیفیت برندی باشد که از آن خرید می‌کنید. چون طراحی و عملکرد این دست از محصولات در کیفیت خوراک و غذایی که آماده می‌کنند، اثرگذاری مستقیم دارد.

    مزایا سرخ کن مایر

    • قیمت مناسبی دارد.
    • ظرفیت بالایی دارد
    • غذای سالم‌تری نسبت به سرخ کردن با روغن می‌پزد.
    • سریع است و غذا را در چند دقیقه آماده می‌کند.
    • استفاده و شستشوی آن آسان است.

    معایب سرخ کن مایر

    • طعم بعضی از غذاها مانند مرغ کامل یا ماهی را به اندازه سرخ کن معمولی خوشمزه نمی‌شود.
    • پیدا کردن قطعات یدکی آن آسان نیست.
    • عملکردهای محدودتری نسبت به سرخ کن فیلیپس و تفال دارد.
    در مجموع، سرخ کن مایر یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال راهی سالم‌تر و سریع تر برای پخت غذا هستند. با این حال، اگر به دنبال یک سرخ کن هستید که بتواند غذاهای زیادی را در یک زمان آماده کند یا غذاهای مختلفی را بپزد، سرخ کن مایر maier ممکن است گزینه مناسبی برای شما نباشد.

    در آخر

    این روزها که محصولات سرخ‌کن بدون روغن بسیار محبوب شده‌اند، بهتر است که با برندهای خوب و مدل‌های باکیفیت آشنا باشید. در این صورت است که انتخاب مناسبی خواهید داشت و هزینه پرداختی‌تان بابت چنین وسیله‌ای هدر نمی‌رود. شما هم تجربه‌ای در خصوص خرید و استفاده از بهترین سرخ کن مایر دارید؟ سوال و نکته‌ای ذهنتان را درگیر کرده است؟ نظراتتان را در مورد مزایا و معایب سرخ کن مایر مطرح کنید. حواستان را جمع کنید و بدانید که کیفیت محصولات در دسته‌بندی هواپز اهمیت زیادی دارد. اگر بی‌تحقیق، موردی را بخرید که به‌اندازه کافی مرغوب نیست، امکان اطمینان‌کردن به وسیله برای آماده‌سازی خوراکی‌های سالم را از خود می‌گیرید.

    پرفروش‌ترین محصولات برند مایر را ببینید

    سوالات متداول بهترین سرخ کن مایر

    سرخ کن مایر ساخت کجاست؟

    مایر یک برند آلمانی در بازار لوازم خانگی و سرخ کن است که محصولاتش را در چین می‌سازد.

    سرخ کن مایر خوبه؟

    سرخ کن مایر به واسطه قیمت مناسب و کارایی بالا رضایت خریداران زیادی را در پی داشته است.[see_also]475[/see_also]

    منبع:
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید