تقویت کننده مژه سینره؛ بخریم یا نه؟

تقویت کننده مژه سینره؛ بخریم یا نه؟
راهنمای مطالعه

    در این مطلب «درجه» از ویژگی‌های سرم تقویت‌کننده و ضد‌ریزش مژه‌ سینره صحبت می‌کنیم و مروری بر بازخوردهای مثبت و منفی مصرف‌کنندگان و ارزیابی تجربه‌ خرید تقویت کننده مژه سینره خواهیم داشت.

    محصولات سینره برای مژه و ابرو

    سینره که نامی آشنا در میان برندهای لوازم آرایشی ایرانی است، سال‌های طولانی در زمینه‌ تولید محصولات با کیفیت مراقبت از پوست و مو با منشاء گیاهی فعالیت داشته است و تا به امروز نیز محصولات مختلفی برای تقویت پوست، موی سر، مژه و ابرو به بازار عرضه کرده است.

    سینره تا به امروز برای مژه و ابرو محصولات مختلفی عرضه کرده که شامل موارد زیر می‌شود:

    • سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه
    • سرم تقویت کننده و ضد ریزش ابرو

    تقویت‌کننده‌های مژه و ابروی سینره در کار محصولات شرکت‌های دیگری نظیر تقویت مژه سریتا جای پای خود را بین خریداران ایرانی باز کرده‌اند.

    تولید کننده درباره‌ محلول تقویت کننده مژه سینره چه ادعاهایی دارد؟

    تولیدکننده در این زمینه مدعی است که سرم تقویت کننده و ضد ریزش مژه سینره باعث افزایش ضخامت، استحکام و پررنگ‌تر شدن مژه‌ها خواهد شد.

    ادعاهای سینره درباره محلول تقویت مژه سینره به شرح ذیل است:

    • افزایش ضخامت، استحکام و پررنگ‌تر شدن مژه‌ها
    • حاوی ترکیبات مؤثر جهت جلوگیری از ریزش مژه‌ها
    • تقویت ریشه مژه‌ها و ایجاد استحکام در آن‌ها
    • افزایش طول، حجم و ضخامت مژه‌ها
    • بدون انجام تست حیوانی یا کرولتی فری

    ترکیبات تقویت مژه سینره طبق ادعای سازنده:

    میریستوئیل پنتاپپتاید17:

    میریستوئیل پنتاپپتاید17 به افزایش رشد مژه کمک می‌کند و به وسیله آن مژه‌ها فرصت بیشتری برای رشد در اختیار دارند. این ماده باعث می‌شود تا مژه‌ها مدت زمان بیشتری در فاز رشد باقی بمانند و به این ترتیب تعداد بیشتری از مژه‌ها در فاز رشد قرار بگیرند. همچنین تحریک کراتینیزاسیون در فولیکول مو، سبب افزایش ضخامت، استحکام و پررنگ‌تر شدن مژه‌ها می‌شود.

    [related]21893[/related]

    اسیدهای آمینه حاوی گوگرد و ویتامین‌های گروه B:

    اسیدهای آمینه حاوی گوگرد و ویتامین‌های گروه B، باعث تقویت ساختار مو، افزایش گردش خون و اکسیژن‌رسانی بهتر به فولیکول‌های مو می‌شود.

    طبق ادعای سازنده، با استفاده از سرم تقویت‌کننده و ضد‌ریزش مژه‌ سینره، پس از دوره‌ کوتاهی شاهد افزایش رشد و ضخامت قابل‌توجه مژه‌ها هستید. به‌علاوه این محصول با افزایش استحکام مژه‌ها از آن‌ها در برابر عوامل مخرب محیطی محافظت می‌کند. همچنین گفتنی است محلول تقویت مژه سینره فاقد عوارض جانبی مانند تغییر رنگ پلک‌ها و سایر عوارض ایجاد شده در اثر مصرف پروستاگلاندین‌هاست.تقویت مژه سینره

    قیمت محلول تقویت مژه سینره چقدر است؟

    قیمت محلول تقویت‌کننده مژه سینره با حجم ۴ میلی‌لیتر در حال حاضر (روزهای پایانی فروردین ماه ۱۴۰۰)، در سایت سینره، ۱۰۰ هزار تومان است.

    مصرف‌کنندگان درباره‌ محلول چه نظری دارند؟

    برای بررسی بازخوردهای مصرف‌کنندگان محلول تقویت مژه سینره، سری به دیجی‌کالا و همچنین صفحه‌ اینستاگرام سینره زدیم. برایند بازخوردها به شرح ذیل است:

    دلایل رضایت کاربران

    با مروری که بر نظرات مصرف‌کنندگان این محصول انجام دادیم، متوجه شدیم بسیاری از افراد از این محصول راضی هستند؛ بااین‌حال معتقدند با وجود کاربردی بودن، نسبت به قیمت حجم کمی دارد. حجم بالای بازخوردهای مثبت در دیجی‌کالا، نشان‌دهنده‌ میزان رضایت بالای مصرف‌کنندگان از محلول محلول تقویت مژه سینره بود؛ اگرچه در بین بازخوردهای مثبت به مواردی هم برخوردیم که چندان راضی به نظر نمی‌رسیدند و گویا انتظاری که از این محصول داشتند، برآورده نشده بود.

    به نظر می‌رسد که محلول تقویت مژه سینره در عده‌ زیادی از افراد موجب تحریک رشد مجدد مژه‌های ریخته شده است. اکثر محلول‌های تقویتی روی قسمت‌هایی که دارای فولیکول موی فعال نباشند، اثر نمی‌کند. عده‌ای از مصرف‌کنندگان مدعی بودند که استفاده از این محلول با التهاب خاصی همراه نیست و برخلاف بعضی از تقویت‌کننده‌ها موجب سوزش چشم نمی‌شود و در رشد مژه‌ها بسیار طبیعی عمل می‌کند.

    کاربرانی با استفاده‌ چند ساله از این محصول مدعی بودند که محلول تقویت مژه سینره تا حد زیادی جلوی ریزش مژه را گرفته و آن‌ها را بلند می‌کند؛ اما در پرپشت کردن مژه تأثیر چندانی ندارد. به گفته‌ عده‌ای از کاربران، این محصول برای تقویت مژه‌ها مناسب است؛ بااین‌حال محلول تقویت مژه سینره باید مداوم یا هر چند وقت یک بار بعد از اتمام دوره‌ مصرف، مجددا استفاده شود.

    تقویت مژه سینرهعده زیادی از کاربران از تأثیر بسزای محلول تقویت مژه سینره روی افزایش طول مژه‌ها نیز تعریف کرده‌اند. به گفته‌ این افراد محلول تقویت‌‌کننده مژه سینره، مژه‌ها را بلند و مشکی‌تر می‌کند؛ اما به شرطی که تقریبا هر روز استفاده شود. نکته مثبت دیگری که در استفاده از این محصول وجود دارد این است که محلول تقویت مژه سینره، ریزش مژه‌ها را کمتر کرده و به‌عنوان یک محصول ایرانی با کیفیت، پیشنهاد خوبی است.

    عده‌ای معتقد هستند این محصول برای مژه‌هایی که ریخته شده‌اند، عالی عمل می‌کند، اما نباید از آن انتظار معجزه داشت؛ زیرا رشد مو و مژه به‌طور کلی به عوامل متعددی از قبیل ژنتیک و نوع تغذیه و... نیز وابسته است. از نقاط قوت دیگر این محصول این است که مانند لوسیون مو جذب شده و چربی رو پوست باقی نمی‌گذارد.

    [related]21723[/related]

    دلایل نارضایتی کاربران

    برخی افراد با شروع دوره‌ مصرف این محصول دچار ریزش مژه شده‌اند که البته می‌توان گفت یک اتفاق طبیعی است. هر تار مژه باید برای تکمیل چرخه‌ رشد سه فاز رشد (آناژن)، سکون (تلوژن) و ریزش (تلوژن) را طی کند؛ محلول تقویت مژه سینره موجب می‌شود تارهای مژه در فاز رشد باقی بمانند؛ به این معنی که ریشه‌ مژه‌ها را تحریک به رشد می‌کند. بنابراین تارهای بالایی باید بریزند تا تارهای جدید بتوانند از زیر رشد کنند.

    برخی مصرف‌کنندگان این محصول شکایت داشتند که پس از پایان دوره‌ مصرف، مجددا مژه‌ها ریزش پیدا می‌کنند و به حالت قبل برمی‌گردند. این مورد را نیز می‌توان اینگونه توضیح داد که تا زمانی‌که از محلول تقویت‌کننده‌ای برای مژه استفاده می‌شود، مژه‌ها در فاز رشد نگه داشته شده و طبیعی است تارهای مژه پس از پایان دوره‌ مصرف به روال عادی خود و کامل‌کردن فاز سکون و تلوژن ادامه دهند. به همین دلیل محصولات تقویتی معمولا دارای اثرات دائمی نیستند.

    قیمت بالای محلول تقویت مژه سینره با توجه به ایرانی بودن آن نیز از دیگر دلایل گله‌مندی برخی‌ از کاربران است. محلول تقویت‌کننده مژه سینره بارها دستخوش افزایش قیمت شده و خرید مجددش با قیمت صد هزار تومان برای برخی به صرفه نیست.

    در استفاده از محلول تقویت مژه سینره، برخی مصرف‌کنندگان نیز با حساسیت مواجه شده‌اند. طبق اطلاعات صفحه اینستاگرام سینره، بروز علائمی مانند خارش و سوزش در حد کم طبیعی است؛ اما درصورت شدت‌داشتن علائم لازم است که از ادامه‌ مصرف این محصول خودداری کرد. در انتها یادآوری می‌کنیم هرآنچه در پاسخ به بازخوردها گفتیم، با استناد به اطلاعات مندرج از نظرات کاربران دیجی‌کالا و صفحه اینستاگرام سینره بوده است.

    لینک خرید تقویت‌کننده مژه سینره

    در آخر

    امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد؛ اما حالا که تا پایان با ما همراه بودید، برایمان در قسمت دیدگاه‌ها بنویسید تابه‌حال از کدام محصولات سینره مصرف کرده‌اید. همچنین درمورد محلول تقویت مژه سینره نیز اگر تجربه‌ای دارید، خوشحال می‌شویم با ما و دیگر کاربران «درجه» به اشتراک بگذارید. [see_also]30580[/see_also]

    تهیه شده در: درجه
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید