بهترین گوشی شیائومی پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی

بهترین گوشی شیائومی پرچمدار، میان‌رده و اقتصادی
راهنمای مطالعه

    بهترین گوشی شیائومی در بازار ایران کدام است؟ اگر دنبال خرید گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون یا پرچمدار و یا حتی گیمینگ هستید این راهنمای خرید را از دست ندهید.

    شیائومی انبوهی برند زیر مجموعه نظیر می، ردمی، پوکوفون و بلک شارک دارد که موبایل‌هایی مختلفی عرضه می‌کنند. خبر خوب اینست که با چنین تعدد دیوایس‌های هوشمندی، شیائومی اساسا برای هر سلیقه و نیازی یک موبایل هوشمند روانه بازار کرده و خبر بهتر اینکه ما ۹ مورد از برترین گوشی‌های شرکت چینی را دستچین کرده و در این مطلب به شما معرفی می‌کنیم.

    فهرست بهترین گوشی شیائومی شامل موبایل‌هایی است که همگی یا طی سال جاری یا سال گذشته میلادی به بازار آمده‌اند و بنابراین در رده خود، جزو جدیدترین نمونه‌ها به حساب می‌آیند. از سوی دیگر تمام تلاش ما بر این بوده که به انتخاب بالانس‌ترین موبایل‌ها از نظر قیمت‌گذاری و مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند بپردازیم تا در ازای آنچه می‌پردازید، آش بیشتری بخورید!

    اگر قصد خرید گوشی دارید بد نیست نگاهی به راهنمای خرید بهترین گوشی موبایل بیندازید.

    بهترین گوشی شیائومی پرچمدار

    شیائومی بلک شارک ۵ پرو: بهترین گوشی شیائومی گیمینگ

    • چیپست: Snapdragon 8 Gen 1
    • حافظه رم: ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت
    • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع اولد، نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز
    • حافظه داخلی: ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت
    • دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسلی با سنسور 1/3.06 اینچی
    • دوربین اصلی: ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی تله‌ماکرو

    بهترین گوشی گیمینگ شیائومی در این لیست، بلک شارک ۵ پرو است که با به ارمغان آوردن قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر ۱۴۴ هرتز و اسپیکرهای استریو تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی‌های ویدیویی در اختیار شما قرار می‌دهد و چیپست Snapdragon 8 Gen 1 آن نیز تمام بازی‌های سنگین امروزی را به آسانی اجرا می‌کند.

    یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های بلک شارک ۵ پرو، شارژ سریع ۱۲۰ واتی است که باتری ۴۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه را را ظرف تنها ۱۷ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ شارژ می‌کند.

    دروبین اصلی این گوشی بسیار قدرتمند است. اگرچه سایر قابلیت‌ها مانند دوربین‌های سلفی و اصلی به اندازه دیگر پرچمداران تحسین‌برانگیز نیستند، اما نمایشگر با کیفیت و سیستم خنک‌کننده کارآمد باعث می‌شود این بهترین گوشی شیائومی برای بازی باشد.

    [related]37097[/related]

    شیائومی ۱۳ اولترا؛ بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

    بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین

    • چیپست: Snapdragon 8 Gen 2
    • حافظه رم: ۱۶ یا ۱۲ گیگابایت
    • حافظه داخلی: ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت، یک ترابایت
    • نمایشگر: ۶.۷۳ اینچی از نوع LTPO AMOLED، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز
    • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0
    • دوربین اصلی: عریض ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی، پریسکوپ تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری و OIS، تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری، حسگر TOF 3D برای سنجش عمق

    شیائومی ۱۳ الترا گرانترین گوشی شیائومی است. نخستین چیزی که در این گوشی خودنمایی می‌کند، ماژول دوربین غول‌پیکری است که نیمی از پنل پشت را اشغال کرده است.

    Xiaomi 13 Ultra بزرگترین سنسور دوربین گوشی در دنیا یعنی سونی IMX989 با پیکسل‌های ۱.۶ میکرومتری و ابعاد یک اینچ را در خود دارد. این سنسور بزرگ پشت لنز ۲۳ میلی‌متری قرار دارد که با پوشش ALD به بهترین شکل ممکن هاله و اعوجاج نوری را برطرف می‌کند.

    بهترین گوشی شیائومی دارای لنز متغیر با قابلیت تغییر دیافراگم بین f/1.9 و f/4.0 است که امکان عکاسی با رنگ‌های جذاب و جزییات زیاد از سوژه در هر فاصله‌ای را به شما می‌دهد.

    سه دوربین دیگر شامل التراواید ۵۰ مگاپیکسلی برای پوشش میدان گسترده، تله ۵۰ مگاپیکسلی و پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۵ برابری بدون افت کیفیت و فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال است. لنزهای این دوربین با همکاری لایکا توسعه پیدا کرده و پردازش تصویر را به مرحله جدیدی می‌رساند. عکس‌های شب هم به لطف پیکسل‌‌های بزرگ و تراشه قدرتمند با نورهی عالی، جزییات بسیار زیاد، رنگ‌های دقیق و کنتراست مناسب ثبت می‌شوند.

    بهترین گوشی شیائومی از نظر دوربین با پنل پشت چرم و فریم آلومینیوم و نمایشگری که کمترین حاشیه ممکن را دارد، بسیار جذاب و چشم‌گیر است.

    نمایشگر بزرگ ۶.۷۳ اینچی شیائومی 12S با حداکثر روشنایی خیره کننده ۱۵۰۰ نیتی رزولوشن 1440p را به نمایش درآورده و از نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

    مثل دیگر موبایل‌های پرچمدار، با خرید Xiaomi 13 Ultra می‌توانید منتظر دستیابی به چیپست بسیار قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 باشید که از پس اجرای سنگین‌ترین اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها به سادگی هرچه تمام‌تر برمی‌آید.

    باتری ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه می‌تواند شما را برای یک روز کامل و پرمشغله یاری کند. این باتری به لطف شارژ سریع ۹۰ واتی با سیم و بدون سیم تنها در نیم ساعت به صورت کامل پر می‌شود. همچنین می‌تواند گوشی‌های دیگر را با توان ۱۰ وات شارژ کند.

    اسپیکرهای استریو شیائومی ۱۳ اولترا نیز با همکاری برند معتبر Harmon Kardon طراحی شده است.

    شیائومی 13T Pro؛ بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری

    بررسی شیائومی 12T پرو

    • چیپست: مدیاتک دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس
    • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع سوپر امولد، نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتز
    • حافظه رم: ۸ یا ۱۲ گیگابایت
    • حافظه داخلی: ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
    • دوربین سلفی: ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2
    • دوربین اصلی: عریض ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی، تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی

    بهترین گوشی شیائومی از نظر باتری مدل 13T Pro است که با استقبال بالایی هم مواجه شده است. این موبایل با قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر امولد سازگار با HDR10 پلاس، تراشه پرچمدار  و ۱۲ گیگابایت حافظه رم، نیازهای حرفه‌ای‌ترین کاربران را نیز به راحتی برطرف خواهد کرد.

    بررسی شیائومی 13t پرو نشان می‌دهد که باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه با شارژ سریع ۱۲۰ واتی تنها در ۱۷ دقیقه از صفر تا صد پر می‌شود. دوربین سه‌گانه تعبیه شده در پشت دستگاه قادر به ثبت تصاویری چشم‌نواز و همینطور ویدیوهایی با رزولوشن 8K است.

    البته در این بین عملکرد دوربین‌های شیائومی 12T پرو در شرایط کم‌نور به همان اندازه تحسین‌برانگیز نیست. در نهایت باید افزود که زیر نمایشگر دستگاه یک حس اثر انگشت اپتیکال خواهید یافت و پشتیبانی از شبکه‌های نسل پنجمی 5G باعث می‌شود که خیالتان از کارایی دستگاه در آینده مطمئن باشد.

    بهترین گوشی شیائومی برای بازی بین میان‌رده‌ها همین 12T پرو است. این گوشی از نظر توان پردازش در حد گلکسی S23 است و بسیاری از بازی‌های سنگین و جدید مانند آسفالت، PUBG: New State و کال آو دیوتی موبایل را با تنظیمات گرافیکی بالا اجرا می‌کند.

    شیائومی ۱۲ پرو

    بررسی شیائومی ۱۲ پرو

    • چیپست:Snapdragon 8 Gen 1
    • نمایشگر: ۶.۷ اینچ از نوع امولد، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز
    • حافظه رم: ۸ یا ۱۲ گیگابایت
    • حافظه داخلی: ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
    • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.5
    • دوربین اصلی: عریض ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی، تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی

    بهترین گوشی شیائومی تا ۳۰ میلیون که رقیبی قدری از برندهای دیگر در کنارش نمی‌بینید، شیائومی ۱۲ پرو است.

    دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و 1/1.28 اینچی این مدل قدرت بسیار بالایی برای ثبت تصاویر باکیفیت دارد. این سنسور در شب و روز عملکرد مطلوبی ارائه می‌کند و ویدیوهای ضبط شده آن هم کیفیت خوبی دارند. لنز ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو هم زوم دو برابری بدون افت کیفیت را ممکن می‌سازد.

    نمایشگر بزرگ و چشم‌نواز این گوشی با نرخ رفرش تطبیقی ۱۲۰ هرتز محتوا را به شکلی فوق‌العاده روان به تصویر می‌کشد و با تراکم ۵۲۱ پیکسل در اینچ رنگ دقت و کیفیت بسیار بالایی را به ارمغان می‌آورد.

    تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در این گوشی قدرت پردازش بسیار بالایی دارد. به لطف این تراشه پابجی و کال آو دیوتی موبایل به آسانی اجرا خواهند شد و اجرای بازی‌های سنگین با تنظیمات گرافیکی بالا ممکن است.

    دیگر مزیت مهم که شیائومی ۱۲ پرو را به فهرست بهترین گوشی شیائومی آورده، پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در ۲۰ دقیقه به صورت کامل پر می‌کند.

     

    شیائومی ۱۲

    بررسی شیائومی ۱۲

    • چیپست:Snapdragon 8 Gen 1
    • نمایشگر: ۶.۲۸ اینچ از نوع امولد، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز
    • حافظه رم: ۸ یا ۱۲ گیگابایت
    • حافظه داخلی: ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت
    • دوربین سلفی: ۳۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.5
    • دوربین اصلی: عریض ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، تله‌ماکرو ۵ مگاپیکسلی

    بهترین گوشی شیائومی از هر نظر شیائومی ۱۲ است که با طراحی جذاب، بدنه خوش دست و سخت‌افزار قدرتمند دلبری می‌کند.

    طراحی و مشخصات این گوشی از جمله تراشه Snapdragon 8 Gen 1 همان چیزی است که در پرچمدارهای با قیمت ۲ برابر ارائه شده‌اند.

    همانطور که در بررسی شیائومی ۱۲ گفتیم، نمایشگر امولد این گوشی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز، پشیبانی از دالبی ویژن و سطح روشنایی عالی یکی از بهترین نمایشگرها است.

    دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن هم تصاویری واضح، دقیق و با کنتراست و غنای رنگی بالا ثبت می‌کند که خوراک اینستاگرام هستند. دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز از بهترین نمونه‌ها در این رده قیمتی است.

    یکی از مزایای شاخص این دوربین فیلمبرداری با وضوح خیره کننده 8K است که حتی بسیاری از موبایل‌های گرانتر هم خبری از آن نیست.

    دیگر مزیت این گوشی شیائومی باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که با شارژ سریع ۶۷ وات تنها در ۴۰ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌شود.

    حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکر استریو، بدنه شیشه و فریم فلزی از دیگر ویژگی‌های بهترین گوشی هستند.

    شیائومی پوکو F۵ پرو؛ بهترین گوشی گیمینگ میان رده

    بررسی پوکو F5 پرو

    • چیپست:Snapdragon 8+ Gen 1
    • حافظه رم: ۸ یا ۱۲ گیگابایت
    • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع امولد، نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز
    • حافظه داخلی: ۲۵۶یا ۵۱۲ گیگابایت
    • دوربین سلفی: سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.5
    • دوربین اصلی: سنسور عریض ۶۴ مگاپیکسلی، فرق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی

    بهترین گوشی گیمینگ شیائومی بین میان‌رده‌ها، پوکو F5 پرو است. این مدل بیشترین شباهت را به موبایل‌های پرچمدار داشته و انبوهی از قابلیت‌های تحسین‌برانگیز را با برچسب قیمتی بسیار معقول ارائه می‌کند.

    همانطور که در بررسی پوکو F5 پرو دیدیم، به چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل یک مجهز شده که در پرچمداران سال ۲۰۲۳ هم بکار رفته. همچنین با نمایشگری امولد از راه می‌رسد که با پشتیبانی از نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز، انیمیشن‌هایی بسیار روان و جذاب را مقابل چشم قرار می‌دهد.

    البته که در برخی موارد با موبایلی شبیه به دیوایس‌های میان‌رده روبه‌رو هستیم. برای مثال دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی هم تصاویری صرفا خوب به ثبت می‌رساند و گاهی جزییات را از دست می‌دهد.

    باتری قدرتمند ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ وات و بی سیم ۳۰ وات از دیگر ویژگی‌های بهترین گوشی گیمینگ شیائومی است.

    [related]29634[/related]

    بهترین گوشی شیائومی میان رده

    شیائومی ۱۳ لایت

    Xiaomi 13 Lite

    اگر جذابیت ظاهری، بدنه باریک و وزن سبک برایتان اهمیت دارد، بهترین گوشی شیائومی برای شما مدل ۱۳ لایت است که به تازگی روانه بازار شده. این گوشی تنها ۷.۲ میلی‌متری ضخامت و ۱۷۰ گرم وزن دارد و برای خانم‌ها یا کسانی که علاقه به گوشی سنگین ندارند، گزینه بسیار مناسبی است.

    توان سخت‌افزاری شیائومی ۱۳ لایت با پرازنده جدید Snapdragon 7 Gen 1 گوشی‌های پرفروش از گلکسی A53 و پوکو X5 PRO بالاتر است و برنامه و بازی‌ها را بدون لگ و باگ اجرا خواهد کرد. نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و وضوح فول‌اچ‌دی محتوا را به بهترین شکل نمایش خواهد داد.

    دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن شاید روی کاغذ ضعیف باشد اما سنسور 1/1.56 اینچی آن با پیکسل‌های یک میکرونی در شب و روز تصاویر و ویدیوهای بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند.

    باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی Xiaomi 13 Lite با توان ۶۷ واتی تنها در چهل دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ خواهد شد.

    ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

    بهترین گوشی شیائومی میان رده

    • چیپست:Dimensity 1080
    • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
    • حافظه رم: ۸ یا ۱۲ گیگابایت
    • حافظه داخلی: ۲۵۶ گیگابایت
    • دوربین سلفی: سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با دهانه لنز f/2.5
    • دوربین اصلی: عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی

    بهترین گوشی شیائومی میان رده ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس است که بین کاربران ایرانی هم محبوبیت بسیار بالایی برای خودش دست و پا کرده است.

    مهمترین مزیت ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس دوربین قدرتمند ۲۰۰ مگاپیکسلی است که تصاویری خیره کننده با جزییات فوق‌العاده ثبت می‌کند.

    این موبایل مجهز به پنل سوپر امولد و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است که محتوا را با کنتراست و کیفیت بالا به نمایش می‌گذارد. یک لایه Gorilla Glass 5 هم روی نمایشگر کشیده شده تا از عدم آسیب دیدن و افتادن خط و خش روی آن، خیالی آسوده داشته باشید.

    چیپست  Dimensity 1080 گزینه‌ای قدرتمند برای موبایلی در این رنج قیمت به حساب می‌آید و بازی‌ها را به شکلی روان اجرا می‌کند. گرچه دوربین سلفی دستگاه بهترین چیزی نیست که در بازار می‌یابید، اما کمبودها در دوربین اصلی جبران شده‌اند.

    آنچه این دستگاه را حقیقتا جذاب می‌کند، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی است که تنها در ۲۰ دقیقه باتری را کاملا شارژ می‌کند.

    ردمی نوت 12S؛ بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون

    بهترین گوشی میان رده شیائومی

    • چیپست: Mediatek Helio G96
    • حافظه رم: ۶ یا ۸ گیگابایت
    • نمایشگر: ۶.۴ اینچ از نوع امولد، نرخ تازه‌‌سازی ۹۰ هرتز
    • حافظه داخلی: ۲۵۶ یا ۱۲۸ گیگابایت
    • دوربین سلفی: ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4
    • دوربین اصلی: عریض ۱۰۸ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی

    بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون شیائومی از نظر دوربین ردمی نوت 12S است که طراحی جذاب و دوست‌داشتنی دارد. این گوشی از چیپست Mediatek Helio G96، بین ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر ۹۰ هرتزی بهره می‌برد.

    نمایشگر این گوشی امولد است، نرخ رفرش ۹۰ هرتز دارد و روی آن هم برخلاف مدل‌های همرده محافظ گوریلا گلس قرار گرفته تا از خط و خش در امان باشد.

    دیگر مزیت ردمی نوت 12S شارژ سریع ۳۳ واتی است که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۵۸ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ شارژ می‌کند.

    حسگر اثر انگشت این موبایل را در کناره بدنه خواهید یافت و دوربین‌های اصلی هم گرچه به اندازه پرچمدارها قدرتمند ظاهر نمی‌شوند، اما کماکان تصاویری خوش‌رنگ و لعاب ثبت و نیازهای اکثر کاربران به هنگام تصویربرداری و فیلم‌برداری را برطرف خواهند کرد.

    بهترین گوشی شیائومی اقتصادی

    ردمی نوت ۱۲؛ بهترین گوشی شیائومی ارزان

    بررسی شیائومی ردمی نوت 12 4G

    • چیپست:Snapdragon 685
    • نمایشگر: ۶.۶۷ اینچ از نوع AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز
    • حافظه رم: ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت
    • حافظه داخلی: ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
    • دوربین سلفی: سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.5
    • دوربین اصلی: عریض ۵۰ مگاپیکسلی، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی

    ردمی نوت ۱۲ بهترین گوشی شیائومی ارزان با ظاهر جذاب و شبیه پرچمدارها است. طراحی خاص ماژول دوربین ظاهر گوشی‌‌های گرانتر را به یاد می‌آورد.

    در بررسی ردمی نوت ۱۲ دیدیم که مزیت اصلی آن نمایشگر امولد ۶.۶۷ اینچی با وضوح عالی و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است که محتوا را با کیفیت و روان نمایش می‌دهد.

    این گوشی از حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایت بهره‌مند شده و چیپست آن از پس کارهای روزمره و حتی بازی برمی‌آید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات هم قطعا به مذاق گستره وسیعی از کاربران خواهد نشست.

    شیائومی برای این گوشی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را در نظر گرفته. هر دو دوربین عکس‌های جذابی را ثبت کرده و فیلم ‌برداری 1080p را ممکن می‌کنند.

    سنسور اثر انگشت هم در لبه کناری با کلید پاور یکی شده و سرعت بالایی دارد. سیستم عامل به ‌روز اندروید ۱۳ خیالتان را از چند سال پشتیبانی نرم‌افزاری آسوده می‌کند.

    شیائومی پوکو M5S

    شیائومی پوکو M5S

    • چیپست: مدیاتک Helio G95
    • حافظه رم: ۴ یا ۶ گیگابایت
    • نمایشگر: ۶.۴۳ اینچ از نوع AMOLED
    • حافظه داخلی: ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
    • دوربین سلفی: سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.4
    • دوربین اصلی: سنسور ۶۴ مگاپیکسل واید با گشودگی دهانه لنز f/1.8؛ ۸ مگاپیکسل الترا واید، ۲ مگاپیکسل ماکرو، ۲ مگاپیکسل عمق سنج

    بهترین دوربین گوشی ارزان شیائومی پوکو M5S است که سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیت را با قیمت مناسب به ارمغان می‌آورد.

    Poco M5s با پردازنده Helio G95 در کنار ۶ گیگابایت رم نه تنها اپ‌‌ها بلکه حتی بازی‌های نسبتا سنگین مثل کال‌آو‌دیوتی و پابجی را هم به شکل روان اجرا می‌کند.

    باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دستگاه شارژدهی بسیار خوبی دارد. شارژ سریع ۳۳ واتی هم به سرعت باتری را برای دور بعدی بازی شما پر می‌کند.

    تاییدیه مقاومت در برابر آب IP53، وزن سبک ۱۷۳ گرمی و حسگر اثر انگشت روی لبه از دیگر مشخصات این مدل از بهترین گوشی شیائومی است.

    شیائومی ردمی 12C؛ بهترین گوشی شیائومی تا ۵ میلیون

    بهترین گوشی شیائومی ارزان

    • چیپست: Helio G85
    • حافظه رم: ۴ یا ۶ گیگابایت
    • نمایشگر: ۶.۷ اینچی LCD با وضوح اچ‌دی
    • حافظه داخلی: ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت
    • دوربین سلفی: ۵ مگاپیکسلی با دهانه لنز f/2.2
    • دوربین اصلی: عریض ۵۰ مگاپیکسلی، عمق‌سنج ۰.۸ مگاپیکسلی

    بهترین گوشی شیاسومی تا ۵ میلیون ردمی 12C است که پکیجی تحسین‌برانگیز را در ازای قیمت واقعا معقول ارائه می‌کند.

    این موبایل با نمایشگر LCD، تراشه هلیو G85 شرکت مدیاتک و ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه تنها ۵ میلیون برایتان آب می‌خورد. از لحاظ ظاهری، بی‌شباهت به میان‌رده‌های پریمیوم کمپانی چینی نیست.

    دوربین‌ اصلی ۵۰ مگاپیکسلی عکس‌های با کیفیتی ثبت می‌ کند سلفی هم با توجه به اقتصادی بودن دستگاه عملکردی قابل قبول به نمایش می‌گذارد.

    در پنل پشتی دستگاه یک سنسور اثر انگشت می‌یابید و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خیالتان را از شارژدهی تا دور راحت می‌کند. کیفیت بالای این گوشی باعث شده به پای ثابت فهرست بهترین گوشی تا ۵ میلیون درجه نیز تبدیل شود.

    فهرست قیمت گوشی شیائومی

    [table id=623 /]

    سؤالات متداول در مورد بهترین گوشی شیائومی

    بهترین دوربین گوشی شیائومی کدام است؟

    شیائومی 12S الترا با دوربین ۳ گانه شامل ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو، ۴۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور سه‌بعدی بهترین دوربین را بین گوشی‌های شیائومی دارد.

    بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون کدام است؟

    شیائومی ردمی نوت 12S با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر امولد و سخت‌افزار مناسب بهترین گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون است.

    از کدام فروشگاه می‌توان گوشی شیائومی را ارزان تر خرید؟

    فروشگاه‌های تکنولایف، شهر فافا، سایمان دیجیتال و دیجی‌کالا گوشی شیائومی را با قیمت مناسب عرضه می‌کنند.[see_also]36265[/see_also]

    منبع:
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید