خرید بهترین هدیه تکنولوژی تا ۷۰۰ هزار تومان

خرید بهترین هدیه تکنولوژی تا ۷۰۰ هزار تومان
راهنمای مطالعه

    ابزارهای دیجیتال با کارایی بالا و قیمت مناسب گزینه‌ای مطلوب برای هدیه دادن هستند اما تنوع زیاد و اجناس تقلبی انتخاب گزینه مناسب را سخت کرده‌اند. با درجه همراه باشید تا بهترین هدیه تکنولوژی را بر اساس کارایی و قیمت به شما معرفی کنیم.

    هر سال در روزهای پایانی سال بساط عیدی دادن و عیدی گرفتن گرفتن داغ می‌شود. هرچند با پرداخت پول نقد به عنوان هدیه می‌توان دیگران را خوشحال کرد اما اگر آنرا متناسب با ذوق و سلیقه طرف مقابل انتخاب کنید، به آنها نشان می‌دهید که روحیات و سلیقه‌شان تا چه حد برایتان اهمیت دارد. با توجه به رسالت درجه که کمک به خرید بهترین‌ها است، قبلا در مطالب جداگانه‌ای به معرفی بهترین عطرها و زیورآلات به عنوان هدیه پرداختیم و اینبار نوبتی هم که باشد نوبت راهنمای خرید بهترین هدیه تکنولوژی است.

    همانطور که می‌دانید گجت‌ها از گوشی و هدفون گرفته تا لپتاپ و ساعت و هوشمند به همراهان همیشگی ما تبدیل شده‌اند. به لطف تنوع بسیار بالایی که در بازار دستگاه‌های الکترونیکی وجود دارد به راحتی می‌توان متناسب با بودجه شما هدیه‌ای مناسب را پیدا کرد. اگر می‌خواهید با خرید هدیه تکنولوژی عزیزانتان را خوشحال کنید، در ادامه با درجه همراه باشید تا بهترین گزینه‌ها را با هم بررسی کنیم.

    ۱. مچ‌بند هوشمند

    ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند به واسطه کارایی بالا رفته رفته عرصه را بر ساعت‌های سنتی تنگ کرده‌اند. کاربرد این گجت‌ها تنها به نمایش زمان محدود نشده و از پایش خواب و شمارش قدم‌ها گرفته تا میزان کالری مصرفی را شامل می‌شود در نتیجه با خرید یک ساعت یا مچ‌بند هوشمند برای عزیزانتان می‌توانید آنها به فعالیت بیشتر تشویق کنید. در این رده ساعت‌های هوشمند اصل و کارآمد قیمتی بالاتر از یک میلیون تومان دارند و به همین خاطر سراغ آنها نرفته‌ایم اما مچ‌بندهای هوشمند هم دستکمی از آنها ندارند.

    مچ بند هوشمند آنر بند ۵

    • قیمت: ۳۸۱ هزار تومان

    بهترین هدیه تکنولوژی

    این مچ‌بند هوشمند دارای نمایشگر ۰.۹۵ اینچی است و با بلند کردن دست به صورت خودکار روشن می‌شود. قابلیت مهمی که باعث حضور آنر بند در فهرست بهترین هدیه تکنولوژی درجه شد، پشتیبانی از زبان فارسی است. به لطف این ویژگی می‌توان آنرا با گوشی همگام سازی کرد تا اعلان‌ها، پیامک‌ها و تماس‌های ورودی را با زبان فارسی به نمایش بگذارد.

    آنر بند ۵ از فعالیت‌های متعدد ورزشی از جمله پیاده‌روی، دو، دوچرخه‌سواری، شنا، قایق‌رانی و تمرین آزاد پشتیبانی کرده و میزان مسافت طی شده، زمان تمرین و کالری سوزانده شده طی این تمرین‌ها را برآورد می‌کند. یکی دیگر از مزایای مهم آنر بند ۵ نظارت بر سطح اشباع خون از اکسیژن است که در صورت افت اکسیژن بر اثر هوای آلوده، آسم، آپنه خواب یا مصرف دارو به کاربر هشدار می‌دهد.

    مشاهده دقیق‌تر این مچ‌بند

    شیائومی می‌بند ۴

    • قیمت: ۳۷۷ هزار تومان

    خرید هدیه تکنولوژی

    کافی است می بند ۴ را روی دستتان بسته و شروع به تمرین کنید تا اطلاعات جامعی در مورد زمان تمرین، کالری مصرفی و مسافت طی شما در اختیارتان قرار دهد. این مچ بند توانایی نمایش اعلان های دریافتی و کنترل پخش موزیک در گوشی را هم دارد. می بند ۴ جدای از کارایی‌های متعددی که دارد به شیک‌تر شدن استایل افراد کمک می‌کند.

    مشاهده دقیق‌تر این دستبند

    ۲. پاوربانک و شارژر بی سیم

    اگر طرف مقابلتان همیشه سرگرم کار با موبایل یا اهل گشت و گذار در طبیعت است احتمالا به یک پاوربانک قوی نیاز پیدا می‌کند. شارژ بی سیم هم گزینه دیگری است که به خاطر سهولت استفاده و سازگاری با انواع گوشی‌ها و ایرفون‌ها در کلکسیون عاشقان تکنولوژی جای خودش را دارد. در ادامه دو پاوربانک و شارژ بی سیم محبوب و پرفروش را معرفی می‌کنیم.

    ردمی PB200LZM 

    • قیمت: ۲۲۲ هزار تومان

    خرید بهترین هدیه تکنولوژی

    پاوربانک ردمی PB200LZM با ظرفیت ۲۰ هزار میلی آمپرساعتی توانایی ۵ تا ۶ بار شارژ اغلب گوشی‌ها را دارد. این دستگاه با برخوردار بودن از ۲ خروجی USB نه تنها به شما اجازه شارژ همزمان دو گوشی یا هر دستگاه را دیگری را می‌دهد بلکه جریان ارسالی به آنها را به صورت هوشمند مدیریت می‌کند تا از صدمه احتمالی جلوگیری کند. دیگر مزیت PB200LZM امکان شارژ سریع دستگاه‌ها با حداکثر توان ۱۶ واتی است که حتی از اکثر شارژهای عادی هم سریعتر است. این پاوربانک با مجهز بودن به دو ورودی مختلف به شما امکان می‌دهد آنرا با کابل میکرو یا USB-C شارژ کنید که در صورت استفاده از مدل دوم خود با سرعت بیشتری پر می‌شود.

    مشاهده دقیق‌تر این پاوربانک

    راوپاور RP-PC072

    • قیمت: ۱۵۵ هزار تومان

    خرید بهترین هدیه تکنولوژی

    شارژر بی سیم RP-PC072 توسط کمپانی معتبر راوپاور تولید شده و با ابعاد بسیار کوچکش جای چندانی را روی میز اشغال نمی‌کند . برای استفاده از این دستگاه کافی است گوشی‌های با قابلیت شارژ بی‌سیم را روی آن قرار داده و بقیه کار را به شارژ بسپارید. خروجی RP-PC072 پنج ولت ده آمپر است و گوشی یا تبلت را با سرعت قابل قبولی شارژ می‌کند.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    ۳. ایرباد و هدفون بی سیم

    ایرباد یا همان ایرفون بی سیم به خاطر سهولت استفاده و طراحی جالب محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. این نوع هدفون به کاربر اجازه می‌دهد به راحتی موزیک و کتاب صوتی گوش کرده یا به مکالمه بپردازد.

    شیائومی Redmi AirDots

    • قیمت: ۲۳۹ هزار تومان

    بهترین هدیه تکنولوژی

    یکی از خوش قیمت‌ترین هدفون‌های بی سیم شیائومی Redmi AirDots است که با قیمتی به مراتب کمتر کارایی شبیه به ایرپاد ۲ میلیونی اپل را فراهم می‌آورد. این هدفون در برابر نفوذ قطرات آب مقاوم است و با یکبار شارژ تا ۴.۵ ساعت موزیک پخش می‌کند. برای شارژ مجدد هم کافی است آنرا دوباره درون کیس قرار دهید.

    مشاهده دقیق‌تر این هدفون

    هدفون بی‌سیم لنوو HD100

    • قیمت: ۳۴۹ هزار تومان

    خرید هدیه تکنولوژی

    در رده هدفون بی سیم پیشنهاد ما لنوو HD100 است که با کاپ‌های دور گوشی میزان نفوذ سر و صدا از محیط اطراف را به حداقل می‌رساند. رنگ بدنه و کاپ از نوع مشکی مات است که یکپارچگی و جذابیت بسیاری را به ارمغان آورد است.

    لنوو HD100 با درایو قوی ۴۰ میلیمتری و آمپدانس مطلوب صدایی بسیار با کیفیتی را به گوش کاربر رسانده و با جداسازی فرکانس‌های بالا و پایین به خوبی از پس تولید باس هم برمی‌آید. این هدفون تا فاصله ۱۰ متری از منبع صدا کار می‌کند و با یکبار شارژ تا ۲۰ ساعت موسیقی پخش می‌کند. اگر قصد صرف هزینه کمتری دارید هدفون ایرانی تسکو TH 5344 با قیمت ۱۷۹ هزار تومان قابلیت‌های نسبتا مشابهی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

    مشاهده دقیق‌تر این هدفون

    ۴. حافظه فلش و هارد اکسترنال

    حافظه‌های قابل حمل از فلش‌های کوچک گرفته تا هاردهای چند میلیونی جزو کاربردی ترین ابزارهایی هستند که هر عاشق تکنولوژی در کلکسیونش به آنها نیاز پیدا می‌کند بنابراین در فهرست بهترین هدیه تکنولوژی جای خاص خودش را دارد.

    وسترن دیجیتال WDBYNN0010B 

    • قیمت: ۶۴۸ هزار تومان

    خرید بهترین هدیه تکنولوژی

    از محبوبترین محصولات کمپانی وسترن دیجیتال است که با ظاهر هاشور خورده و جذابش دلربایی می‌کند. این هارد به لطف ظرفیت یک ترابایتی خود فضای کافی برای ذخیره سازی هزار فیلم یک گیگابایتی یا هزاران کلیپ و عکس و فایل دیگر را فراهم می‌سازد. رابط کاربری این هارد از نوع USB3.0 است که داده‌ها را با سرعتی بالا منتقل می‌کند. WDBYNN0010B در رنگ‌های متنوع عرضه شده و وزن ۱۶۷ گرمی آن امکان حمل و نقل راحت را فراهم می‌سازد.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    سن دیسک Drive Ultra Dual

    • قیمت: ۱۲۲ هزار تومان

    خرید بهترین هدیه تکنولوژی

    فلش مموری را این روزها در هر رنگ و ظرفیتی می‌توان پیدا کرد اما مزیت سن دیسک Ultra Dual Drive در این است که همزمان دو رابط را برای گوشی و دستگاه‌های دیگر در اختیارتان قرار می‌دهد. با کشیدن اهرم به سمت راست رابط USB3.1 را دارید که امکان اتصال آن به کامپیوتر، تلویزیون و غیره را به شما می‌دهد. با کشیدن اهرم به سمت چپ هم رابط USB-C برای اتصال به گوشی یا تبلت در دسترس قرار می‌گیرد. حافظه این فلش ۳۲ گیگابایت است اما مزیت آن پشتیبانی از استاندارد USB 3.1 برای انتقال فایل با سرعت بالا است. یکی دیگر از پیشنهادات ما فلش کینگستون DTSE9H است که دو رابط همزمان ندارد اما در عوض ۶۴ گیگابایتی است و تنها ۷۸ هزار تومان برایتان تمام می‌شود.

    مشاهده دقیق‌تر این محصول

    سخن پایانی

    هارد دیسک اکسترنال، هدفون و پوربانک جزو مهمترین نیازهای عاشقان تکنولوژی هستند و به همین خاطر در راهنمای خرید بهترین هدیه تکنولوژی حضور داشتند اما با در نظر گرفتن سن طرف مقابل می‌توانید هدایای دیگری مثل دوربین چاپ فوری Instax Mini 9، تلسکوپ یا کتابخوان دیجیتال را هم مد نظر قرار دهید. اگر از نظر شما جای گجت خاصی در فهرست بهترین هدیه تکنولوژی خالی است، خوشحال می‌شویم آنرا با ما در میان بگذارید.

    مشاهده دقیق‌تر تلسکوپ

    مشاهده دوربین چاپ سریع

    تهیه شده در: درجه
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید