بهترین گوشی موبایل که فروشنده‌ها پنهان می‌کنند - اسفند ۱۴۰۲

بهترین گوشی موبایل که فروشنده‌ها پنهان می‌کنند - اسفند ۱۴۰۲
راهنمای مطالعه

    بهترین گوشی اندروید کدام است و گوشی خوب چی بخرم از سوالات متداول و همیشگی کاربران است. برای یافتن پاسخ بهترین موبایل شیائومی، سامسونگ و اپل را در زمستان ۱۴۰۲ برای هر سطح قیمتی معرفی کرده‌ایم.

    تا همین چند سال پیش هر وقت قصد خرید گوشی داشتیم به راحتی می‌توانستیم بین مدل‌های پرچمدار یا میان رده یکی را انتخاب کنیم. حالا اما مدت‌هاست به ندرت پرچمدارهای سال سامسونگ یا اپل (بررسی آيفون ۱۵ پرو مکس) را دست کمتر کسی می‌بینیم و دلیل آن هم چیزی جز افزایش قیمت آنها نیست.

    این روزها اگر قصد خرید موبایل داشته باشید، باید از خود بپرسید گوشی خوب چی بخرم و آنرا با دقت و به شکلی انتخاب کنیم که با اولویت‌ها و نیازهایمان همخوانی داشته باشد؛ چون تا چند سال دیگر احتمالا خبری از خرید مدل جدید نخواهد بود.

    درجه با توجه به این مساله راهنمای خریدبهترین گوشی موبایل را برایتان آماده کرده است که بین ۵ تا ۵۰ میلیون تومان قیمت دارند. پیش از این در راهنمای گوشی تا ۵ میلیون تومان مدل‌های ارزانتر را معرفی کرده‌ایم.

    در کنار هر مدل مهمترین مزایای آن و مشخصات کاملش را شرح داده‌ایم تا انتخاب مدل مناسب برایتان ساده‌تر شود. اگر به نظرتان جای مدلی در فهرست بهترین گوشی بر اساس قیمت خالی است، خوشحال می‌شویم در بخش نظرات آنرا با ما و دیگرخوانندگان در میان بگذارید.

    بهترین گوشی موبایل تا ۶ میلیون تومان

    در این رده چند گوشی خوب در نظر گرفته‌ایم که بر اساس اولویت‌هایتان می‌توانید در زمینه دوربین، حافظه داخلی، عملکرد روان و در نهایت ظرفیت باتری یکی از آنها را انتخاب کنید.

    سامسونگ گلکسی A15

    • مزایا: نمایشگر باکیفیت، دوربین مناسب

    بهترین گوشی تا ۶ میلیون

     گلکسی A15 به تازگی عرضه شده و طراحی ساده و شیکش را از پرچمدارهای سامسونگ به ارث برده. از پلاستیک ساخته شده و در رنگ‌های مشکی، زرد، قرمز و آبی عرضه می‌شود.

    گلکسی A15 به تراشه مدیاتک Helio G99 مجهز شده که برای انجام کارهای روزمره مانند وب‌گردی، تماشای فیلم و بازی‌های سبک مناسب است. سامسونگ برای اطمینان از اجرای روان برنامه‌ها این گوشی را به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه مجهز کرده است.

    صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی آن از نوع سوپر امولد با رزولوشن فول‌اچ‌دی و نرخ رفرش ۹۰ هرتز است. این صفحه‌نمایش روشن و واضح، تماشای فیلم و بازی را لذت بخش می‌کند.

    بهترین گوشی تا ۶ میلیون سامسونگ به باتری پر ظرفیت ۵ هزار میلی آمپرساعتی مجهز شده که برای دو روز شارژدهی دارد و با توان ۲۵ واتی پر خواهد شد.

    گلکسی A15 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد که عکس‌های باکیفیتی در شرایط نوری مناسب می‌گیرد.

    بهترین گوشی موبایل تا ۷ میلیون تومان

    شیائومی پوکو M5S

    • مزایای اصلی: پردازنده قدرتمند، شارژ سریع ۳۳ وات، نمایشگر با کیفیت

    بهترین گوشی موبایل تا ۶ میلیون

    اگر دنبال گوشی خوب با قیمت مناسب هستید، شیائومی پوکو M5 با نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد و تراکم ۴۰۹ پیکسل در اینچ محتوا را با وضوح بالا و بسیار روان به تصویر می‌کشد.

    دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی آن تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند که در این رده قیمتی کم‌ نظیر است. پوکو M5S از نظر سخت‌افزاری هم یکی از مدل‌های قابل اتکا در راهنمای خرید گوشی است.

    پردازنده مدیانک هلیو G95 در کنار ۶ گیگابایت رم امتیاز بالایی را در بنچمارک آنتوتو ۹ برای این گوشی به ارمغان آورده. بنابراین از نظر اجرای روان بازی و اپ‌های سنگین خیالتان راحت خواهد بود.

    این گوشی به لطف استاندارد IP53 در برابر پاشش آب مقاوم است و نمایشگر آن با لایه گوریلا گلس ۳ مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. 

    از دیگر مزایای این گوشی باید باتری ۵ هزار میلی آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد که در ۳۰ دقیقه باتری را از صفر تا ۷۰ درصد شارژ می‌کند.

    گوشی خوب تا ۸ میلیون تومان

    گلکسی A24

    مزایای اصلی: نمایشگر سوپرامولد، شارژدهی عالی

    گوشی تا ۱۰ میلیون

    گلکسی A24 بهترین گوشی اندروید مقرون به صرفه است. از صفحه ۶.۵ اینچی Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح فول اچ‌دی برخوردار است که محتوا را با کیفیت، دقت و وضوح بالایی به تصویر می‌کشد.

    این صفحه روشنایی ۱۰۰۰ نیتی دارد که مشاهده آن زیر نور مستقیم را آسان می‌کند. سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر نیست و با کلید پاور یکپارچه شده که سرعت آنرا بهبود بخشیده است.

    پردازنده این موبایلHelio G99  است که نسبت به رقبای همرده قدرت بالایی دارد. این تراشه در کنار ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برنامه‌ها را با سرعت بالا اجرا می‌کند.

    گلکسی A24 از دوربین سه‌گانه شامل ۵۰ مگاپیکسلی عریض، ۵ مگاپیکسلی التراواید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو برخوردار است. دوربین سلفی هم ۱۳ مگاپیکسلی است و کیفیت مناسبی دارد. این مدل با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و توان ۲۵ وات همراه است.

    شیائومی ردمی نوت 12S

    • مزایا: دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر امولد، شارژ سریع ۳۳ واتی

    بهترین گوشی میان رده شیائومی

    اگر تا ۱۰ میلیون بودجه دارید و می‌پرسید گوشی خوب چی بخرم پاسخ ردمی نوت 12S است که به تازگی روانه بازار شده و قابلیت‌های متعددی دارد.

    این گوشی به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.9 و سنسور 1/1.52 مجهز است که تصاویر و ویدیوهای بسیار با کیفیتی ثبت می‌‌کند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در ثبت تصاویر پرتره شما را یاری خواهد کرد.

    ردمی نوت ۱۲ اس با تراشه مدیاتک هلیو G96 در کارهای روزمره عملکرد روانی دارد و بازی‌های نسبتا سنگین را هم به خوبی اجرا می‌کند.

    باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی سازگار است و تا یک و نیم روز شما را همراهی می‌کند.

    بنابراین اگر دنبال گوشی با دوربین خوب  تا ۱۰ میلیون هستید، ردمی نوت 12S با رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگابایت یکی از گزینه‌های شماست.

    بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون

    سامسونگ گلکسی A34

    • مزایا: نمایشگر عالی سوپر امولد، پردازنده خوب، نرم‌افزار به روز

    بهترین گوشی موبایل تا ۱۳ میلیون

    اگر از طرفداران سامسونگ هستید و جذابیت ظاهری و نمایشگر برایتان در اولویت است، گلکسی A34 یک گوشی خوب با قیمت مناسب برای شماست. بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون سامسونگ مدل گلکسی A34 است که به تازگی معرفی شده و ظاهر شبیه سری پرچمدار S23 دارد.

    گلکسی A34 با لنزهای دوربین مجزا و رنگ‌های جذاب شبیه به پرچمدارهای سامسونگ است و یک گوشی خوب تا ۱۰ میلیون محسوب می‌شود. پردازنده مدیاتک Dimensity 1080 دارد که از نظر قدرت در حد تراشه A54 است و اپ‌‌های پرکاربرد را به شکلی بسیار روان اجرا می‌کند.

    همانطور که در بررسی گلکسی A34 گفتیم، مهمترین مزیت آن نمایشگرسوپر امولد ۶.۶ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. این صفحه محتوا و مخصوصا ویدیوها را با کیفیتی خیره کننده و رنگ‌های با طراوت به تصویر می‌کشد.

    بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۳ میلیون دوربین اصلی ۴۸ و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دارد که ویدیوهای 4K و تصاویر با کیفیتی ثبت می‌کنند.

    دیگر مزیت مهم گلکسی A34 شارژدهی طولانی است که در صورت استفاده عادی به ۲ روز هم می‌رسد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی این گوشی با شارژ سریع ۲۵ واتی سازگار است اما در جعبه خبری از شارژر نیست.

    موتورولا موتو G72

    • مزایا: دوربین قدرتمند، نمایشگر ۱۲۰ هرتز امولد

    بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون

    موتورولا موتو G72 بهترین گوشی‌ تا ۱۰ میلیون موتورولا در راهنمای خرید ما است. این گوشی به نمایشگر ۶.۶ اینچی P-OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز مجهز شده و محتوا را با کیفیت بالا به تصویر می‌کشد.

    تراشه قدرتمند Helio G99 در کنار ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به معنی اجرای سریع برنامه و بازی است. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند که در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه برای ذخیره حجم بالایی از عکس، ویدیو و موزیک کفایت می‌کند.

    اگر کیفیت عکاسی برایتان از هر چیزی برایتان مهم‌تر است، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی موتورولا موتو G72 یکی از بهترین‌ها تا ۱۰ میلیون است. دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی این گوشی هم عملکرد فوق العاده‌ای دارد.

    از دیگر قابلیت‌های بهترین گوشی موتورولا باید به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکر استریو و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با توان ۳۳ وات اشاره کرد.

    بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان

    فهرست گوشی خوب تا ۱۵ میلیون شامل ۲ مدل از سامسونگ و شیائومی است که قدرت پردازش بالا و قابلیت‌های تصویربرداری مناسبی دارند. 

    پوکو X6

    مزایای اصلی: نمایشگر با کیفیت، پردازنده مناسب، شارژ سریع ۶۷ وات

    بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون تومان

    بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون شیائومی مدل پوکو X6 است که در زمستان ۱۴۰۳ روانه بازار شده و به نمایشگر اولد ۶.۶۷ اینچی با تراکم عالی ۴۴۶ پیکسل در اینچ مجهز است.

    این موبایل از ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده اسنپدراگون 7S نسل ۲ برخوردار است که قدرت بسیار بالایی دارد و برنامه‌ها و بازی‌ها را به شکلی روان و سریع اجرا می‌کند.

    یکی از مزایای اصلی پوکو X6 نسبت به رقبا پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی است که باتری ۵ هزار میلی‌آمپری در ۱۵ دقیقه تا نصف و در ۴۵ دقیقه به صورت کامل شارژ می‌کند.

    دیگر دلیل راه یافتن ردمی پوکو X6 به فهرست بهترین گوشی تا ۱۵ میلیون دوربین قدرتمند ۶۴ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال است که ویدیوهای 4K و تصاویری چشم‌نواز ثبت می‌کند.

    این گوشی با بدنه زیبا دارای لایه محافظ گوریلا گلس ویکتوس و گواهی IP54 است و در برابر پاشش آب هم مقاومت بالایی دارد.

    سامسونگ گلکسی A54 5G

    • مزایا: دوربین عالی، نمایشگر سوپرامولد ۱۲۰ هرتز

    دوربین فوق‌العاده این گوشی در کنار نمایشگر کم‌نظیر و از همه مهمتر قیمت مناسب باعث شده برای چند هفته در صدر پرفروش‌ترین گوشی‌ها قرار بگیرد.

    در بررسی گلکسی A54 دیدیم که نمایشگر سوپر امولد ۶.۴ اینچی آن محتوا را به نرخ رفرش فوق‌العاده ۱۲۰ هرتز به تصویر می‌کشد. کیفیت و وضوح این نمایشگر به قدری عالی است که رضایت همه کاربران را در پی داشته است.

    سامسونگ برای این موبایل تراشه Exynos 1380 را انتخاب کرده که برنامه و بازی‌ها را به شکلی روان اجرا می‌کند. قوی‌ترین نسخه گلکسی A54 5G از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است.

    گلکسی A54 5G از نظر تصویربرداری هم یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده است و به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شده تا تصاویری درخشان را برای اینستاگرام شما ثبت کند. هر دو دوربین اصلی و سلفی قادر به فیلمبرداری 4K@30fps هستند.

    انرژی موبایل را باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی است با شارژ سریع ۲۵ وات تامین می‌کند. اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکر استریو و مقاومت بالا در برابر آب با تاییدیه IP67 از دیگر ویژگی‌های بهترین گوشی سامسونگ است.

    بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان

    شیائومی 13T

    • مزایای اصلی: پردازنده عالی، سلفی باکیفیت

    بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان

    شیائومی 13T با بدنه چرمی، دوربین عالی و قدرت پردازش بالا یک قاتل پرچمدار در ده گوشی تا ۲۰ میلیون است.

    نمایشگر ۶.۶ اینچی امولد این گوشی نرخ تازه ‌سازی ۱۴۴ هرتز و استانداردهای دالبی ویژن +HDR10 دارد و جزو گوشی‌های با عمق رنگ ۱۲ بیت و قابلیت نمایش ۶۸ میلیارد رنگ است؛ قابلیت‌هایی که در کنار هم محتوا را با کیفیتی خیره کننده به تصویر خواهند کشید.

    این گوشی از نظر سخت‌افزاری به ۱۲ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه و تراشه Dimensity 8200 Ultra مجهز شده. این پردازنده نه تنها کم مصرف است بلکه در بنچمارک انتوتو موفق به کسب امتیاز بالای ۸۸۰ هزار واحد شده بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا می‌کند. بنابراین اگر اهل اجرای بازی و برنامه‌های سنگین هستید، می‌توانید روی خرید گوشی شیائومی 13T حساب باز کنید. 

    همانطور که در بررسی شیائومی 13T دیدیم، از دوربین سه‌گانه با دو سنسور عریض و تله‌فوتوی ۵۰ مگاپیکسلی لایکا برخوردار است که دومی امکان زوم ۲ برابری اپتیکال بدون افت کیفیت را به شما می‌دهد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی هم تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت می‌کند.

    دیگر مزیت این گوشی برخوردار بودن از پشتیبانی ۴ ساله برای آپدیت‌های اصلی اندروید و ۵ سال آپدیت امنیتی است که تا مدت‌ها خیالتان را از به‌روز بودن نرم‌افزار راحت می‌کند.

    در نهایت باید به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکر استریو باکیفیت و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی اشاره کرد که در ۱۵ دقیقه تا ۴۵ درصد شارژ می‌شود.

    شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس

    • مزایا: نمایشگر باکیفیت، دوربین عالی، شارژ سریع کم‌نظیر

    بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون

    شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۱۲۰ وات بین کاربرانی محبوب شده که می‌پرسند از نظر باتری گوشی خوب چی بخرم؟ شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس با شارژ سریع ۱۲۰ وات یکی از بهترین گوشی ها در زمینه باتری است و در ۲۰ دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

    بهترین گوشی شیائومی تا ۱۷ میلیون از نظر عکاسی هم حرف زیادی برای گفتن دارد و با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی تصاویر خیره‌کننده‌ای ثبت می‌کند . در سایت تخصصی DXOMark هم عملکرد دوربین قدرتمند این گوشی تحسین شده است.درون حفره نمایشگر هم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که نوید ثبت تصاویر سلفی با کیفیتی را می‌دهد.

    صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی و سوپرامولد از وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. این نرخ رفرش بالا باعث می‌شود گردش بین منوها و نمایش محتوا بسیار روان‌تر باشد.

    سخت افزار این گوشی شامل پردازنده Dimensity 1080 است که بازی‌های محبوب مثل CoD Mobile را با وضوح High و  بازی بسیار سنگین Genshin Impact نیز در تنظیمات گرافیکی مدیوم اجرا می‌کند.

    اسپیکرهای استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس نیز ویژگی دیگری است که نباید از آن غافل شد.

    پوکو X6 پرو

    • مزایا: پردازنده پرچمدار، نمایشگر باکیفیت

    بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون

    پوکو X6 پرو به تازگی روانه بازار شده و با تراشه بسیار قدرتمند و نمایشگر خیره کننده دل خیلی‌ها را برده است.

    این گوشی به یکی از قوی‌ترین تراشه‌های بازار موبایل یعنی Dimensity 8300 Ultra مجهز است که قدرت پردازش بسیار بالایی دارد. بنابراین اگر می‌پرسید برای بازی گوشی خوب چی بخرم با خیال راحت می‌توانید بازی‌های روز را به کمک این پردازنده و ۸ گیگابایت رم به شکلی روان اجرا کنید.

    پوکو X6 پرو نمایشگر فوق‌العاده‌ای هم دارد که با حاشیه‌‌های ناچیزش شبیه گوشی‌های پرچمدار به نظر می‌رسد. این پنل بزرگ ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و تراکم ۴۴۶ پیکسل بر اینچ، شما را در محتوا غرق خواهد کرد.

    دیگر مزیت این گوشی دوربین بسیار با کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی با اندازه 1/2 اینچ است که عملکردش حتی از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی هم بهتر است. فوکوس خودکار PDAF و لرزشگیر اپتیکال OIS کیفیت بالای تصاویر و ویدیوهای شما را تضمین می‌کنند. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی هم کیفیت قابل قبولی دارد.

    شیائومی این میان‌رده قدرتمند را با باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی و شارژر سریع ۶۷ وات روانه بازار کرده که دز ۴۵ دقیقه باتری را از صفر تا صد شارژ می‌کند.

    پوکو X6 پرو در رنگ‌های مشکی، زرد و خاکستری روانه بازار شده و گواهی IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد.

    بهترین گوشی تا ۳۰ میلیون تومان

    شیائومی 13T پرو

    • مزایا: قوی‌ترین پردازنده اندروید، دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی، شارژ سریع ۶۷ وات

    بهترین گوشی تا ۳۰ میلیون تومان

    در نهایت نوبت به بهترین گوشی موبایل تا ۳۰ میلیون در راهنمای خرید ما می‌رسد که شیائومی 13T پرو است و از هر نظر یک پکیج عالی محسوب می‌شود. 

    این پرچمدار ارزان قیمت به قدرتمندترین پردازنده مدیاتک یعنی +Dimensity 9200 و ۱۲ گیگابایت رم مجهز است تا بالاتری سرعت را در اجرای برنامه و بازی‌های سنگین در اختیارتان بگذارد.

    همانطور که در بررسی شیائومی 13T پرو دیدیم، به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1/1.28 اینچی مجهز است که عکاسی با کیفیت عالی و فیلمبرداری 8K را ممکن می‌کند.

    از نظر نمایشگر هم با یکی از باکیفیت‌ترین پنل‌های امولد مواجهیم که قادر به نمایش ۶۸ میلیارد رنگ با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز است.

    نمایشگر شیائومی 13T پرو با پشتیبانی از دالبی ویژن و +HDR10 و حاشیه‌های بسیار باریک، شما را در محتوا غرق می‌کند. شیائومی برای تولید صدایی با کیفیت و گوش‌نواز تنظیم اسپیکرها را به هارمن کاردن سپرده است. 

    در نهایت باید به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد که به لطف پردازنده کم مصرف مدت زیادی شما را از شارژر بی‌نیاز می‌کند. این باتری با شارژ سریع ۱۲۰ واتی در ۲۰ دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌شود.

    ناتینگ فون ۲

    مزایا: طراحی خاص ، تراشه پرچمدار، نمایشگر با کیفیت

    ناتینگ فون ۲

    اگر دنبال موبایلی با طراحی خاص هستید که همه نگاه‌ها را به خود خیره کند، سراغ گوشی ناتینگ فون ۲ بروید که پنل پشتی آن میزبان چندین LED بزرگ برای اعلان و نوتیفیکشن است. 

    Nothing Phone (2) با تراشه پرچمدار Snapdragon 8+ Gen 1 و ۱۲ گیگابایت رم از نظر سخت‌افزاری هم یکی از بهترین گوشی های تا ۳۰ میلیون تومان است و سنگین‌ترین بازی و برنامه‌ها را مثل آب خوردن اجرا می‌کند.

    دوربین اصلی هم میزبان دو لنز ۵۰ مگاپیکسلی واید و والتراواید است که هر دو تصاویر بسیار با کیفیتی ثبت می‌کنند. سنسور اصلی امکان ثبت ویدیوهای 4K با نرخ روان ۶۰ فریم را به شما خواهد داد. دوربین سلفی ۳۲ مگاپکسلی هم از نظر عکاسی یکی از بهترین نمونه‌ها در راهنمای خرید گوشی است. 

    از دیگر ویژگی‌های ناتینگ فون ۲ باید به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اسپیکرهای استریو و شارژ ۴۵ واتی اشاره کرد که باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در کمتر از یک ساعت کاملا شارژ می‌کند.

    آیفون ۱۲

    آیفون ۱۲

    • مزایا: دوربین قوی، سیستم عامل iOS

    در فهرست بهترین گوشی موبایل نوبت به محصولی خوش دست و شیک از اپل می‌رسد. اگر دنبال آیفونی ارزان برای ورود به اکوسیستم اپل هستید، بهترین گوشی برای شما آیفون ۱۲ مدل ۱۲۸ گیگابایتی است که در عین قیمت مناسب، کارایی بالا و طراحی گوشی‌‌های جدید این شرکت را دارد.

    آیفون ۱۲ از پردازنده A14 بیونیک اپل برخوردار است که و به راحتی برنامه‌ها و بازی‌های محبوب iOS را برایتان اجرا می‌کند. دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و سلفی آن هم تصاویر با کیفیت را ثبت خواهند کرد و نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED آن با وضوح عالی ۴۶۰ پیکسل در اینچ چشم‌نواز نظر می‌رسد.

    آیفون ۱۲ برخلاف مدل هم قیمتش یعنی آیفون SE 2022 از قابلیت Face ID برای شناسایی چهره برخوردار است. باتری ۲۸۱۵ میلی آمپرساعتی آن هم شارژدهی مناسبی دارد و در نیم ساعت تا ۵۰ درصد پر می‌شود.

    سوالات متداول بهترین گوشی بر اساس قیمت

    گوشی خوب تا ۶ میلیون چی بخرم؟

    بهترین گوشی تا ۶ میلیون سامسونگ گلکسی A14 5G با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه قدرتمند Exynos 1330 و سیستم عامل به‌روز است.

    تا ۱۰ میلیون گوشی چی بخرم؟

    شیائومی ردمی نوت 12S و گلکسی A34 با پردازنده مناسب، نمایشگر با کیفیت AMOLED و دوربین قدرتمند بهترین گوشی ها تا ۱۰ میلیون هستند.

    تا ۲۰ میلیون گوشی چی بخرم؟

    پوکو F5 و شیائومی 12T پرو پلاس از نظر نمایشگر، پردازنده و دوربین بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون هستند.

    منبع:
    یونس مرادی
    یونس کارشناسی فناوری اطلاعاته و تو سایت درجه در مورد موبایل، لپ تاپ و سخت‌افزارهای دیگه راهنمای خرید و بررسی می‌نویسه. قبل از اینکه مدیر محتوا درجه بشه، دبیر فناوری دیجیاتو بوده و طی دو ۲ دهه گذشته تو خیلی از سایت‌های دیگه مثل بلاگ دیوار، بامیلو و دیجی‌کالا تجربه نوشتن مقاله و راهنمای خرید داره.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید