نقد و بررسی گلکسی A15 سامسونگ؛ مزایا، معایب و مقایسه بار قبا

نقد و بررسی گلکسی A15 سامسونگ؛ مزایا، معایب و مقایسه بار قبا
راهنمای مطالعه

    گوشی‌های سری گلکسی A1 شرکت سامسونگ همواره با استقبال خیلی خوبی در بازار ایران مواجه شده‌اند و حالا گلکسی A15 برای بررسی روی میز تحریریه درجه قرار دارد؛ دستگاهی که این بار با نمایشگری سوپر امولد وارد بازی شده تا معادلات قدرت در بازه قیمتی زیر ۸ میلیون تومان را بر هم بزند. در بررسی گلکسی A15 مزایا و معایب سخت افزاری و نرم‌افزاری را محک می‌زنیم تا ارزش خرید گوشی A15 مشخص شود. 

    اپل و سامسونگ درصد بالایی از بازار را در اختیار دارند و به صورت سالانه پرچم‌دارهای جدیدی را به بازار عرضه می‌کنند؛ اما بیشترین میزان فروش برای دسته گوشی‌های پایین‌ و میان‌رده است؛ به همین دلیل سامسونگ برنامه‌های زیادی برای بازار این دسته از گوشی‌های هوشمند با استفاده از سری A خود دارد.

    بررسی گلکسی A15 نشان می‌دهد که با مدلی ارزشمند در فهرست بهترین گوشی ارزان مواجهیم. گوشی A15 در دو نسخه 4G و 5G به بازار عرضه شده که به جز شبکه ارتباطی و تراشه، تفاوتی با یک‌دیگر ندارند. نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه Helio G99 در نسخه 4G و دیمنستی ۶۱۰۰ پلاس در نسخه 5G و دریایی دیگر از امکانات را سامسونگ در کنار هم گذاشته تا شما را مجاب کند که در بازه قیمتی زیر ۸ میلیون تومان سراغ هیچ گزینه‌ای از شرکت‌های رقیب نروید.

    اما سامسونگ در این مسیر موفق بوده؟ آیا سخت‌افزار به کار رفته گوشی A15 ارزش خرید آن را بالا می‌برند؟ دوربین ۵۰ مگاپیکسلی آن کیفیت مناسبی دارد؟ هماهنگی نرم‌افزار و سخت‌افزار به چه صورت است؟ در بررسی گوشی A15 کامل به این سوالات و انبوهی دیگر از سوالاتی که احتمالا در ذهن‌تان دارید پاسخ دهیم؛ پس با ما همراه باشید. این گوشی در کنار بررسی گلکسی A05 و بررسی گلکسی A25 توسط سامسونگ عرضه شد.

    مشخصات کلی گوشی گلکسی A15

    برند دستگاهسامسونگ
    مدل دستگاهگلکسی A15
    تاریخ عرضهآذر ۱۴۰۲
    وضعیت موجودی در ایرانموجود در بازار ایران
    سیستم‌عامل در زمان بررسیAndroid 14 - One UI 6
    فناوری شبکه ارتباطیGSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE /5G

    ویدیو بررسی گلکسی A15

    بررسی گلکسی A15 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

    اولین رویارویی شما با گلکسی A15، زمانی است که این دستگاه را از داخل جعبه لاغر آن خارج می‌کنید! درست خوانده‌اید؛ سامسونگ ترند روز تولید گوشی‌های پرچم‌دار و قاتل پرچم‌دار خود را به گوشی پایین‌رده آورده و دیگر خبری از شارژر در جعبه این دستگاه نیست.

    گلکسی A15، یک گوشی  معمولی با پنلی تخت است که لایه‌ای از شیشه محافظ روی آن را پوشانده. متاسفانه سامسونگ هیچ حرفی در مورد سازنده این لایه محافظ نزده، اما می‌توان حدس زد که از یکی از نسل‌های قدیمی لایه‌های محافظ شرکت گوریلا گلس استفاده کرده است. یکی از مواردی که در قسمت پنل جلویی شما را ناامید خواهد کرد، استفاده از بریدگی U شکل برای قرار دادن دوربین سلفی روی نمایشگر است.

    بررسی گلکسی A15 کیفیت ساخت

    بدنه گلکسی A15 از پلاستیک با کیفیتی ساخته شده که حس خوبی از در دست گرفتن آن خواهید داشت. با رفتن به سمت پنل پشتی دستگاه، متوجه خواهید شد که با قسمتی کاملا صاف و مات طرف هستید که تنها لنز‌های دوربین از آن بیرون‌زده‌اند. البته، این پنل پشتی در مدل 4G براق است و حتی اگر تمام نسخه‌های دیگر این دستگاه با رنگ‌های متفاوت را هم تهیه کنید، باز هم این تفاوت قابل تشخیص است. ما برای بررسی خود، رنگ آبی مشکی را در اختیار داشتیم که زیبایی خاصی به گلکسی A15 بخشیده بود.

    بعد از پنل جلویی و پشتی، نوبت به قاب گلکسی A15 می‌رسد. این قاب پلاستیکی، هماهنگی بسیار خوبی با پنل پشتی در بخش رنگ دارد. برای اولین بار در گوشی‌های سری A1، شاهد برآمدگی خاصی در بخش دکمه‌های پاور و صدا هستیم تا این دستگاه به صورت بهتری در دستان‌تان قرار بگیرد. این جمله‌ای بود که سامسونگ در بخش معرفی گلکسی A15 به آن اشاره کرد و ما در بررسی‌های خود متوجه شدیم که این برآمدگی در بسیاری از مواقع اذیت‌کننده است و احتمالا بعد از مدتی به این موضوع فکر خواهید کرد که چرا سامسونگ چنین ایده نسبتا عجیب را اجرا کرده؟ 

    بررسی گوشی آ۱۵

    ضخامت قاب دستگاه به حدی مناسب است که بعد از مدتی متوجه خواهید شد به قاب محافظ برای در دست گرفتن بهتر آن نیاز ندارید! میکروفون مکالمه، جک دوست‌داشتنی و تقریبا نوستالژی ۳.۵ میلی‌متری صدا، پورت USB-C و اسپیکر اصلی گلکسی A15 در قسمت زیرین و سینی سیم‌کارت هم در لبه سمت چپی آن تعبیه شده است.

    براساس تجربه چند روزه‌ای که از کار کردن با این دستگاه داشتیم، می‌توان گفت که گلکسی A15 به صورت نسبتا خوبی در دستان شما قرار خواهد گرفت و اگر با برآمدگی قسمت دکمه‌های پاور و صدا کنار بیایید، هیچ‌دستگاه دیگری از نظر طراحی توان رقابت با آن در این بازه قیمتی را نخواهد داشت.

    ابعاد (میلیمتر)۱۶۰.۱ در ۷۶.۸ در ۸.۴ میلی‌متر
    وزن (گرم)۲۰۰ گرم
    جنس پنل پشتیپلاستیک
    لایه محافظ-

    نمایشگر گوشی A15

    گلکسی ای ۱۵

    اگر بخواهیم که بخش نمایشگر را در خلاصه‌ترین حالت ممکن برای شما بررسی کنیم، باید به دو کلمه "دست‌ودل‌بازی سامسونگ" بسنده کنیم! سامسونگ برای اولین بار سراغ استفاده از یک نمایشگر سوپر امولد ۶.۵ اینچی ۹۰ هرتزی روی گوشی‌های سری A1 رفته که در مقایسه با نمایشگر LCD نسل قبلی، جهش قابل قبولی به حساب می‌آید؛ حتی اگر روی این نمایشگر سوپر امولد هم یک بریدگی U مانند وجود داشته باشد، باز هم ارزشمند است.

    در بررسی گلکسی A15 متوجه شدیم که این نمایشگر تا حداکثر ۳۶۳ نیت روشنایی را در حالت دستی و ۷۸۶ نیت را در حالت خودکار به شما ارائه می‌دهد که روشنایی نسبتا خوبی برای یک دستگاه در این بازه قیمتی به حساب می‌آید.

    همان‌طور که در بالاتر هم به آن اشاره کردیم، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نمایشگر گلکسی A15 یکی از نقاط قوت آن است که شما می‌توانید آن را روی دو حالت High و استاندارد تنظیم کنید. با تنظیم نمایشگر روی حالت استاندارد، نرخ نوسازی روی ۶۰ هرتز خواهد رفت تا هم مصرف باتری کاهش و هم طول عمر آن افزایش پیدا کند.

    • گلکسی A34 سامسونگ (سوپر آمولد ۱۲۰ هرتزی)
    • پوکو X4 پرو 5G شیائومی (سوپر آمولد ۱۲۰ هرتزی)
    • ردمی نوت 12 پرو 4G (آمولد ۱۲۰ هرتزی)
    ابعاد (اینچ)۶.۵ اینچ
    نوع پنلسوپر آمولد
    رزولوشن۱۰۸۰در ۲۳۴۰ پیکسل
    حداکثر روشنایی (nits)۸۰۰
    حداکثر نرخ نوسازی (هرتز)۹۰

    نرم‌افزار

    گلکسی ای ۱۵

    گلکسی A15 به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و آخرین نسخه از رابط کاربری OneUI 6 به بازار عرضه شده است.این گوشی تا ۳ سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و تا ۴ سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. بررسی گوشی A15 نشان داد که OneUI 6 در مقایسه با نسل‌های قبلی خود قابلیت‌های بیشتری دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نمایش بهتر اعلان‌ها، بهتر شدن برنامه دوربین، ابزارهای جدید مخصوص ویرایش تصاویر گالری و مواردی از این دست اشاره کرد.

    در نسخه‌های قبلی این رابط کاربری، برنامه رادیو وجود داشت و از نبودن آن روی OneUI 6 متعجب شدیم؛ مخصوصا وقتی که می‌توان به این گوشی هدفون‌های سیمی را از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری متصل کرد. نسخه OneUI 6 در گلکسی A15 در کامل‌ترین حالت خود نیست و برخی از قابلیت‌های مهم این رابط کاربری، از جمله نمایشگر همیشه روشن و DeX را ندارد.

    رابط کاربری OneUI را شاید بتوانیم کامل‌ترین نمونه استفاده شده روی تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی بدانیم. این رابط کاربری از همان روزهای اول خود توانست دل بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای اندروید را به دست آورد و اگر رابط کاربری اندروید خام یا حتی رابط کاربری مورد استفاده در اکثر گوشی‌های چینی را دوست ندارید، مطمئنا رابط کاربری OneUI بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

    نوع سیستم‌عامل
    اندروید
    سیستم‌عامل در زمان عرضه
    اندروید 14
    توضیحات سیستم‌عامل
    عرضه با رابط کاربری One UI 6

    سخت‌افزار گوشی A15

    بررسی گوشی A15

    قلب‌تپنده سخت‌افزار گلکسی A15، تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس در نسخه 5G و تراشه Helio G99 در نسخه 4G است. تراشه دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس با استفاده از فناوری ۶ نانومتری اختصاصی شرکت مدیاتک تولید شده که در داخل خود یک پردازنده ۸ هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 را دارد. هشت هسته پردازشی به کار رفته در این تراشه شامل دو هسته از نوع Cortex-A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته پردازشی Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز است.

    نسخه پایه این دستگاه همراه با ۴ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شده است و در صورتی که این میزان از حافظه برای شما کافی نیست، می‌توانید سراغ نسخه‌های با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بروید (نسخه با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی تنها با حافظه رم ۸ گیگابایتی به بازار عرضه شده است).

    گلکسی A15 با قیمت ۷ تا ۸ میلیون تومانی خود، یکی از بهترین عملکردها در بخش پردازش‌های اصلی و گرافیکی ارائه می‌دهد. ما برای بررسی‌ گوشی A15 سراغ بنچمارک‌های معتبری مانند آنتوتو رفتیم و نتایج نسبتا جالبی را به دست آوریم؛ برای مثال،‌ نسخه 5G این گوشی هوشمند عملکردی یک سر و گردن بالاتر از رقبای هم‌قیمت خود داشت و به ما نشان داد که پایداری خوبی در استفاده‌های طولانی مدت دارد. ما دقیقا در جایی شگفت‌زده شدیم که این گوشی هوشمند در اوج عملکرد خود و پس از یک ساعت کار سنگین، به هیچ عنوان داغ نشد و باز هم مانند ساعات اولیه آزمایش کار می‌کرد.

    بررسی پوکو X6 شیائومی

    رقبا در بخش سخت‌افزار:

    • گلکسی A34 سامسونگ (دایمنسیتی 1080 شش نانومتری)
    • پوکو X4 پرو 5G شیائومی (اسنپ‌دراگون 695 5G شش نانومتری)
    • ردمی نوت 12 پرو 4G (اسنپ‌دراگون 732G هشت نانومتری)
    مدل تراشه
    MediaTek Dimensity 6100+
    فرآیند ساخت تراشه
    6 نانومتر
    تعداد هسته پردازنده
    8 هسته
    مشخصات هسته‌ها
    2 هسته 2.2 گیگاهرتز Cortex-A76 و 6 هسته 2.0 گیگاهرتز Cortex-A55
    پردازنده گرافیکی
    Mali-G57 MC2
    ترکیب حافظه داخلی و رم
    128 گیگابایت / 4 گیگابایت رم
    128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم
    128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم
    256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم
    رم
    4 گیگابایت رم
    6 گیگابایت رم
    8 گیگابایت رم
    حافظه داخلی
    128 گیگابایت
    256 گیگابایت
    درگاه کارت حافظه
    دارد
    نوع درگاه کارت حافظه
    microSDXC (جایگاه مشترک با سیم‌کارت دوم)

    بررسی دوربین گلکسی A15

    گلکسی ای ۱۵

    با نگاهی به پنل پشتی، با سه دوربین مواجه خواهید شد که ما آن‌ها را با کمی تغییرات در اکثر گوشی‌های میان‌رده و حتی پایین‌رده سامسونگ هم می‌توانیم پیدا کنیم. این مجموعه دوربین‌ها شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین مخصوص عکاسی ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. دوربین‌های به کار رفته در نسخه 4G و 5G گلکسی A15 کاملا مشابه هستند و هیچ تفاوتی میان آن‌ها مشاهده نخواهید کرد.

    سامسونگ امکان استفاده از حالت‌های پرو و عکاسی در شب را محدود کرده و شما تنها می‌توانید از آن‌ها برای دوربین اصلی استفاده کنید. دوربین اصلی گلکسی A15 به صورت پیش‌فرض عکس‌های خوبی را با وضوح پیش‌فرض ۱۲.۵ مگاپیکسلی ذخیره می‌کند و برای ثبت تصاویر ۵۰ مگاپیکسلی، باید وارد قسمت مربوط به آن شوید.

    در بررسی‌ دوربین گلکسی A15 جزییات تصویر نسبتا مناسب است، نویز قابل مشاهده‌ای در آن نیست، داینامیک رنج گسترده‌ای دارد و رنگ‌ها را به بهترین شکل ممکن ثبت کرده است. زوم ۲ برابری این دوربین هم تماما دیجیتالی است و به شما پیشنهاد می‌دهیم که به جای زوم کردن، کمی به جلو حرکت کنید!

    تصاویر نور روز دوربین اصلی (منبع: GSMArena):

     

    تصاویر ثبت شده در نور کم با دوربین اصلی در نگاه اول رنگ‌های خوبی دارند؛ اما با دقت بیشتر متوجه خواهید شد که جزئیات آن‌ها بسیار محدود، نویز‌ بالا و محدوده دینامیکی کم است؛ پس در این زمان است که باید حالت عکاسی در شب یا همان Night Mode را روشن کنید تا جادوی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گلکسی A15 آغاز شود. با روشن کردن این حالت، جزئیات این عکس‌ها بیشتر خواهد شد، رنگ‌ها به صورت بهتری ثبت می‌شوند، نویز به کم‌ترین میزان خودش خواهد رسید و دامنه دینامیکی در گسترده‌ترین حالت خودش قرار خواهد گرفت.

    تصاویر نور کم دوربین اصلی (منبع: GSMArena):

    با بررسی دوربین فوق عریض گلکسی A15 و تصاویر آن، متوجه شدیم که تصاویر به هیچ عنوان کیفیت مناسبی ندارند و تقریبا غیر قابل استفاده هستند. در حالی که دامنه دینامیکی عالی و رنگ‌های آن دوست‌داشتنی بودند، اما عملکرد بسیار ضعیفی در زمینه ثبت جزئیات داشت و متاسفانه بعضی از جزئیات مهم از قلم خواهند افتاد.

    تصاویر دوربین فوق عریض (منبع: GSMArena):

    دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دستگاه هم آنچنان حرفی برای گفتن ندارد؛ تمامی تصاویر با جزئیات متوسط ثبت می‌شوند و نویزهایی در آن‌ها قابل مشاهده است؛ اما رنگ‌ها را به شکل خوبی ثبت می‌کند. نکته عجیب در مورد این دوربین، فوکوس ضعیف آن روی سوژه‌ها است؛ به‌گونه‌ای که در طول یک هفته آزمایش‌های ما روی دوربین ماکرو گلکسی A15، تعداد عکس‌های ثبت شده در حالت فوکوس، به انگشتان دو دست هم نرسید!

    تصاویر دوربین ماکرو (منبع: GSMArena):

    دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این دستگاه هم تصاویر نسبتا خوبی را ثبت و ذخیره می‌کند. در اکثر تصاویر به راحتی می‌توانید جزییات خوب، نویز کم، محدوده دینامیکی گسترده و رنگ‌های واقعی را ببینید.

    فیلم برداری گوشی A15

    گلکسی A15 با دوربین‌های اصلی، فوق عریض و سلفی توانایی ضبط فیلم‌هایی با کیفیت 1080p و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. ویدیوهای ضبط شده با استفاده از دوربین اصلی، دارای جزئیات خوب، رنگ‌های واقعی، محدوده دینامیکی گسترده و فاقد نویز هستند؛ با این حال در برخی از سناریوها متوجه خواهید شد که پردازش‌های بیش از حدی روی آن انجام شده و فیلم‌ها از حالت عادی خارج شده‌اند.

    ویدیوهای دوربین فوق عریض درست مانند تصاویر آن، بسیار ضعیف هستند. اصلا فرقی ندارد که در روز و بهترین نور ممکن قرار دارید یا اینکه می‌خواهید فیلم‌های خود را در نور کم و شب ضبط کنید؛ دوربین فوق عریض گلکسی A15 شما را کاملا ناامید خواهد کرد. ویدیوهای ضبط شده با استفاده از دوربین سلفی گلکسی A15 به صورت شگفت‌انگیزی، عالی هستند و تقریبا در بازه قیمتی ۷ تا ۸ میلیون تومان، هیچ گوشی هوشمند دیگری توان رقابت با آن را ندارد.

    رقبا در بخش دوربین:

    • گلکسی A34 سامسونگ (دوربین‌های سه‌گانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی)
    • پوکو X4 پرو 5G شیائومی (دوربین‌های چهارگانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی)
    • ردمی نوت 12 پرو 4G (دوربین‌های چهارگانه با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی)
    دوربین‌ها۱. عریض

    ۲. فوق‌عریض

    ۳. ماکرو

    دوربین اصلیسنسور ۵۰ مگاپیکسلی (فوکوس خودکار، دیافراگم f/1.8)
    اندازه سنسور اصلی (اینچ)-
    فوق عریضسنسور ۵ مگاپیکسلی (زاویه دید ۱۲۰ درجه، دیافراگم f/2.2)
    اندازه سنسور فوق عریض (اینچ)-
    تله ( زوم ۲ برابر)-
    اندازه سنسور تله

    -
    امتیاز زوم DXOmark (واید تا تله)-
    سنسورهای دیگرماکرو ۲ مگاپیکسلی (دیافراگم f/2.4)
    امتیاز عکاسی DXOmark-
    قابلیت‌هافلاش LED، قابلیت HDR و پانوراما
    فیلم‌برداری1080p@30fps, gyro-EIS
    امتیاز ویدیو DXOmark
    دوربین سلفی۱۳ مگاپیکسلی (f/2.0)
    اندازه سنسور سلفی (اینچ)-
    امتیاز سلفی DXOmark-
    فیلم‌برداری سلفی1080p@30fps

    بررسی باتری و شارژدهی گلکسی A15

    بررسی باتری و شارژ گلکسی A15

    یکی دیگر از قسمت‌های گلکسی A15 که احتمالا باعث خواهد شد تا شما برای خرید آن بیشتر از گذشته مطمئن شوید، باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن است. ترکیب این باتری با یک تراشه کم‌مصرف باعث شد تا ما در بررسی گلکسی A15 با نتایج جالبی برخورد کنیم. در آزمایش‌های ما مشخص شد که این دستگاه در شرایط سخت و استفاده‌های طولانی می‌تواند تا ۱۴ ساعت شارژدهی مستمر داشته باشد که رکورد خوبی برای گوشی‌های سری A1 سامسونگ به حساب می‌آید.

    گلکسی A15 از شارژ سیمی ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند اما متاسفانه باید شارژر را به صورت جداگانه تهیه کنید. ما در تست‌های خود با استفاده از شارژرهای ۲۵ واتی سامسونگ متوجه شدیم که ۲۹ درصد از حجم باتری در ۱۵ دقیقه پر خواهد شد و برای شارژ کردن نیمی از ظرفیت باتری به ۳۰ دقیقه زمان نیاز دارید. البته، برای پر کردن ۱۰۰ درصد ظرفیت باتری به ۸۳ دقیقه زمان نیاز خواهد بود که متاسفانه زمان نسبتا زیادی در مقایسه با تعدادی از رقبای این دستگاه است.

    ظرفیت (میلی آمپر ساعت)۵۰۰۰
    توان شارژ (وات)۲۵ وات
    شارژ باتری تا ۲۹ درصد۱۵ دقیقه
    شارژ باتری تا ۵۰ درصد۳۰ دقیقه
    شارژ کامل باتری۸۳ دقیقه

    جمع‌بندی

    بررسی گلکسی A15 نشان داد که به بازار آمده تا باز هم رکورد نسل‌های قبلی خود را تکرار کند. طراحی خوب، تراشه قدرتمند، دوربین اصلی و سلفی با کیفیت، نمایشگری عالی، شارژدهی فراتر از تصور و هزاران قابلیت دیگر در کنار هم جمع‌شده‌اند تا شما از خرید گلکسی A15 بیشترین احساس رضایت را داشته باشید.

    اگر به دنبال یک گوشی هوشمند پایین‌رده یا به صورت دقیق‌تر، مقرون‌به‌صرفه برای فعالیت‌های عادی مانند شرکت در کلاس‌های درسی، گشتن در اینترنت یا حتی اجرای بازی‌های نسبتا سبک هستید، گوشی A15 می‌توانید به راحتی صدر لیست شما را تصاحب کند؛ فقط به این موضوع توجه کنید که تقریبا ۱۰ درصد از قیمت گوشی را باید جداگانه بپردازید که شارژر ۲۵ واتی سامسونگ را برای آن بخرید!

    منبع:
    علیرضا  محمدپور
    مدت زمان نسبتا زیادی را صرف یادگیری مهارت های مختلف از جمله برنامه نویسی و تولید محتوا کردم و تجربه خوب و غنی در زمینه‌هایی مانند تولید محتوای ویدیویی و متنی در مورد بررسی گوشی موبایل، لپتاپ و گجت‌های تکنولوژی دارم.
    {{totalCount}} دیدگاه‌
    {{name.error}}
    {{email.error}}
    {{commentViewData.commentLength - commentMessage.value.length}} کاراکتر باقی مانده
    {{commentMessage.error}}

    ممکن است به این مطالب نیز علاقمند باشید